پویش مردمی مجازی عکس «من فرزند انقلابم» برگزار می‌شود
کد خبر: 3570110
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

پویش مردمی مجازی عکس «من فرزند انقلابم» برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: پویش مردمی مجازی عکس «من فرزند انقلابم»، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری انجمن سینمای جوانان استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پویش مردمی مجازی عکس «من فرزند انقلابم»، در راستای تحقق رویکرد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پویایی برنامه‎‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و شناسایی عکاسان آماتور، حرفه‌ای و خلق آثار ارزشمند برگزار می‌شود.

این پویش مردمی در پاسداشت انقلاب اسلامی به منظور قدردانی از عکسان دوران پیروزی انقلاب اسلامی و خلق آثار جدید از ایام الله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن سراسر استان یزد برگزار می‎شود.

بخش‎های مسابقه پویش مردمی عکس من شامل: عکس‎های تاریخی از پیروزی انقلاب اسلامی «مبارزات و تظاهرات مردمی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشن و سرور پیروزی و راهپیمایی‌ها و حضور حماسی مردم در ایام الله دهه فجر»، حماسه حضور مردمی با محوریت همدلی و همزبانی و لحظه‎های ماندگار و به یادماندنی از حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ با موضوع من انقلابیم است.

موضوعات جشنواره شامل حضور حماسی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، نمایش اقتدار نظام در دهه فجر انقلاب اسلامی، تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، پویایی و شادمانی مردمی در جشن‎های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

عکاسان دیجیتال می‌توانند آثار خود را به نشانی تلگرام @mobasheran_bot دبیرخانه ارسال کنند.

برگزیدگان پویش مردمی من فرزند انقلابم به دو صورت داوری و انتخاب بهترین عکس و انتخاب عکس با توجه به بازدیدکنندگان است. همچنین کاربران تا 25 بهمن ماه فرصت ارسال آثار را دارند که روش شرکت در مسابقه به این صورت است که کاربران در نرم‌افزار تلگرام آدرس @mobasheran_bot را جستجو کرده و بر روی گزینه «سامانه هوشمند مبشران» و سپس بر روی گزینه «شروع» یا «start» کلیک کنند و در نهایت بر روی گزینه «مسابقه عکاسی من فرزند انقلابم» متمرکز شوند. پس از مطالعه قوانین مسابقه، عکس را با مشخصات بیان شده ارسال کنند. همچنین پس از تأیید مدیر سامانه هوشمند مبشران، تصویر به کانال @farzandenghelab95 منتقل می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با forward تصویر خود برای دوستان‌شان در تلگرام آمار بازدید را بالا ببرند.
captcha