«به تاوان صبری كه نداشتم» امروز نقد و بررسی می‌شود
کد خبر: 3561816
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

«به تاوان صبری كه نداشتم» امروز نقد و بررسی می‌شود

گروه فرهنگی: نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «به تاوان صبری که نداشتم» اثر محمد مرادی در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نیما زارع، رئیس بسیج هنرمندان فارس امروز، 22 دی‌ماه از برگزاری نشست نقد و بررسی مجموعه شعر به تاوان صبری که نداشتم» اثر محمد مرادی خبر داد و گفت: این برنامه با همكاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس عصر امروز در محل این بنیاد برگزار خواهد شد.
وی زمان برگزاری این نشست را ساعت 15 تا 17 اعلام كرد و افزود: در این نشست دکتر محمد مرادی نویسنده این مجموعه شعر، استاد محمد کاظم محمدی دبیر یازدهمین دوره جشنواره شعر فجر و جمعی از اساتید مطرح ادبیات استان فارس حضور خواهند داشت.
زارع با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان فارس از اشعار و شاعران انقلابی استان حمایت می‌کند، گفت: این حمایت در قالب برگزاری کارگاه‌های تخصصی - آموزشی و ارائه تسهیلات برای چاپ آثار شاعران انقلابی تعریف شده است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس افزود: سلسله نشست‌های نقد و بررسی آثار شاعران متعهد و فرهیخته استان فارس با هدف تقویت جریان شعر ارزشی و انقلابی در میان بسیجیان هنرمند و هنرمندان بسیجی و معرفی محافل شعر بسیج به‌عنوان کانون اصلی شعر انقلاب اسلامی برگزار می‌شوند.
captcha