پرچم شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام در جوار آرامگاه حافظ به اهتزاز درمی‌آید
کد خبر: 3560836
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
فردا؛

پرچم شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام در جوار آرامگاه حافظ به اهتزاز درمی‌آید

گروه اجتماعی: مراسم برافراشتن پرچم شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام در مقابل حافظیه و همچنین مراسم افتتاحیه فردا در شیراز برگزار می‌شود.

محمدرضا صلواتی، مدیر روابط عمومی اداره‌كل ورزش و جوانان استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه مراسم بر افراشتن پرچم شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام فردا برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم ساعت 14:30 فردا، 20 دی‌ماه در مقابل آرامگاه حافظیه برگزار خواهد شد.
وی با تصریح اینكه برای اجرای این مراسم سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان نیز به شیراز خواهد آمد، افزود: مراسم افتتاحیه شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام فردا ساعت 15 در سالن ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.
صلواتی اظهار كرد: این مراسم با حضور مسئولان كشوری و استانی نظیر وزیر ورزش و جوانان، معاونان این وزارتخانه، مدیركل سازمان كنفرانس اسلامی، استاندار فارس و غیره برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه مراسم افتتاحیه تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت، گفت: در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، استاندار فارس، و مدیركل سازمان كنفرانس اسلامی و همچنین مدیركل ورزش و جوانان استان فارس به سخنرانی خواهند پرداخت.
مدیر روابط عمومی اداره‌كل ورزش و جوانان استان فارس با یادآوری اینكه برنامه‌های جانبی نیز در حاشیه این مراسم اجرا خواهد شد، گفت: اجرای موسیقی سنتی گروه‌های شیراز از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاحیه خواهد بود.
captcha