مشاركت تمام مراكز قرآنی و هیئات مذهبی فارس در برنامه شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام
کد خبر: 3559253
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
مهرابی به ایكنا خبر داد:

مشاركت تمام مراكز قرآنی و هیئات مذهبی فارس در برنامه شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از آمادگی و همكاری تمام مراكز قرآنی و هیئات مذهبی این استان جهت مشاركت در برنامه شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه در سومین كنفرانس سازمان همكاری اسلامی، شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شده است، گفت: در این استا تمام مسئولان استان فارس بسیج شده‌اند تا برنامه‌های متناسب و در خور این عنوان را برگزار كنند.
وی با تصریح اینكه با تشكیل ستادی در استانداری فارس، شرح وظایفی برای همه دستگاه‌ها مشخص شده است،‌ افزود: برای این عنوان برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، گردشگری، ورزشی و قرآنی تدارك دیده شده است كه از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برپایی محافل انس با قرآن اشاره كرد.
مهرابی با یادآوری اینكه سازمان تبلیغات اسلامی با همكاری اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس متولی اجرای برنامه‌های قرآنی انتخاب شده‌ است، گفت: در مراسم افتتاحیه شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام میهمانانی از 58 كشور اسلامی به شیراز خواهند آمد كه در طی این ایام برنامه های متعددی نیز با حضور این میهمانان برگزار خواهد شد.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس ضمن اعلام آمادگی جهت مشاركت كامل در برنامه‌های این افتتاحیه گفت: تمام مراكز قرآنی و هیئات مذهبی فارس آمادگی كامل جهت مشاركت در برنامه‌های شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام را دارند.
وی تأكید كرد: گروه‌های هدف ما مراكز قرآنی و هیئات مذهبی هستند كه مسلماً از ظرفیت آن‌ها برای این برنامه‌ها استفاده خواهد شد و تلاش می‌‌كنیم تا با همكاری و تعامل اداره اوقاف برنامه‌هایی در خور شأن سومین حرم اهل بیت(ع) را برگزار كنیم.
captcha