برگزاری مسابقه عکس «یاران ولی امر» در شفت
کد خبر: 3557769
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

برگزاری مسابقه عکس «یاران ولی امر» در شفت

گروه اجتماعی: رئیس ارشاد اسلامی شفت از انتشار فراخوان برگزاری مسابقه عکاسی «یاران ولی امر» ویژه حماسه 9 دی در این شهرستان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 19 دی است.

سید امیر مصباح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از انتشار فراخوان برگزاری مسابقه عکس «یاران ولی امر» خبر داد و اظهار کرد: مسابقه عکاسی مذکور با محوریت حضور مردمی در تجمع نهم دی در شفت برگزار می شود.

وی ادامه داد: در سال 88 زمانی که عده ای در تلاش برای براندازی نظام اسلامی و ناامن کردن جامعه بودند، توده مردم با حضور باشکوه در صحنه در روز نهم دی ماه حماسه ای دیگر خلق کرده و در برابر ناملایمات ایستادگی کردند.

این مقام مسئول حماسه 9 دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی 88 را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت ایران دانست.

مصباح همچنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درخصوص  9دی، تصریح کرد: رهبر انقلاب چه حکیمانه فرمودند که ٩ دی دفاع از ولی فقیه، جایگاه ولایت فقیه، نظام اسلامی و قانون اساسی بود.

رئیس ارشاد اسلامی شفت گرامیداشت یوم الله 9 دی، نشان دادن میثاق امت با ولایت، جلوهگری ثبات و قدرت نظام در عرصه جهانی و استحکام پیوند امت و امام دین را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه اعلام کرد.

وی درخصوص نحوه برگزاری مسابقه، عنوان کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند عکس های خود را با درج نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن به نشانی شفت، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی، شیخمحله، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و یا به آدرس رایانامه shaft@farhang.gov.ir ارسال نمایند.

مصباح با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 19 دی 95 است، خاطرنشان کرد: به 3 اثر برگزیده مسابقه جوایزی از سوی این اداره اهدا می شود لذا علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 34783977 تماس حاصل کنند.

captcha