برگزاری مسابقه عکاسی و طراحی پوستر با موضوع اخلاق‌محوری در کرمانشاه
کد خبر: 3555753
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
امجدیان خبر داد:

برگزاری مسابقه عکاسی و طراحی پوستر با موضوع اخلاق‌محوری در کرمانشاه

گروه اجتماعی: دبیر کانون اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مسابقه عکاسی و طراحی پوستر با موضوع اخلاق‌محوری در محیط کار و دانشگاه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

آرشام امجدیان، دبیر کانون اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت برای اولین‌بار موضوعی با عنوان اخلاق حرفه‌ای در محیط کار و دانشگاه در نظر گرفته شده که در این بخش دانشجویان امکان رقابت با موضوع یاد شده را در یک جشنواره فرهنگی دارند.
وی افزود: از جمله اهداف برگزاری جشنواره هشتم تقویت فضای پرنشاط و انگیزه فرهنگی – هنری در دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی به‌ویژه در کانون‌های فرهنگی – هنری به منظور تقویت چند بعدی دانشجویان در ترویج فرهنگ سلامت با بهره‌مندی از ابزار هنر است.
امجدیان تصریح کرد: از جمله محورهای این جشنواره موضوع اخلاق حرفه‌ای است که کانون اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زیر نظر معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی این بخش را در قالب برگزاری مسابقه عکاسی و طراحی پوستر برگزار می‌کند.
دبیر کانون اخلاق حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تغییرات مهم جشنواره هشتم نیز اشاره و اظهار کرد: در این دوره امکان شرکت دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت فراهم شده است.
یادآور می‌شود، فراخوان مسابقه عکاسی و طراحی پوستر با موضوع اخلاق‌محوری در محیط کار و دانشگاه اعلام شده که مهلت ارسال آثار تا 13 دی‌ماه سال‌جاری خواهد بود، آثار برگزیده به جشنواره ارسال می‌شود.
علاقمندان می‌توانند متن و آثار خود را در قالب فایل با‌عنوان مسابقه به ایمیل کانون Kums.professionalism@gmail.com ارسال و یا مستقیماً به مسئول کانون‌ها در امور فرهنگی واقع در ساختمان 2 تحویل دهند.
captcha