1000 نفر از قرآنیان مكتب‌القرآن به كربلا مشرف می‌شوند/ برپایی محافل قرآنی در عتبات عالیات
کد خبر: 3550967
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

1000 نفر از قرآنیان مكتب‌القرآن به كربلا مشرف می‌شوند/ برپایی محافل قرآنی در عتبات عالیات

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی مكتب‌القرآن ثارالله(ع) از اعزام یك هزار نفر از فعالان قرآنی و اعضای این مؤسسه همزمان با دهه وقف و به‌مناسبت میلاد پیامبر مكرم اسلام(ص) به كربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام منصور برزگر، مدیر مؤسسه قرآنی مكتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته وقف و تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: در این راستا یك هزار نفر از حافظان و قاریان و اعضای فعال خانواده قرآنی ثارالله(ع) در آینده نزدیک از سراسر کشور با استفاده از امتیازات و تخفیف ویژه قرآنیان به زیارت  کربلای معلی و عتبات عالیات مشرف می‌شوند.
وی افزود: هزینه ثبت‌نام در این سفر کمتر از700 هزار تومان است که طی دو قسط از متقاضیان گرفته می‌شود و طول مدت اقامت در عتبات عالیات 10 روز است.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس اظهار کرد: راه‌اندازی کاروان‌های زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات با هدف قدردانی از زحمات خانواده قرآنی موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله در چند سال گذشته و با همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار می‌شود.
برزگر اظهار كرد: محافل انس با قرآن نیز در نجف اشرف و کربلای معلی با حضور قاریان و حافظان مکتب القرآن ثارالله(ع) در مدت اقامت کاروان‌های زیارتی برگزار خواهد شد.
دبیر کارگروه قرآن و عترت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس در پایان گفت: دوره‌های تخصصی مهدویت و احکام نیز در آینده نزدیک در شهر مقدس شیراز برگزار خواهند شد.
captcha