ثبت نام آزمون روحانیون عتبات آغاز شد
کد خبر: 3550890
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

ثبت نام آزمون روحانیون عتبات آغاز شد

گروه جامعه: ثبت‌نام روحانیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات به عنوان روحانی کاروان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) بعثه مقام معظم رهبری درنظر دارد در راستای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت بالای حوزه‌های علمیه سراسر كشور و استفاده از توان علمی و عملی روحانیون واجد شرایط در كاروان‌های عتبات عالیات، آزمون سراسری جذب روحانیون را برگزار كند.

شرایط عمومی داوطلبان :
اعتقاد و التزام عملی به اسلام و مذهب تشیع، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، برخورداری از حسن شهرت و معاشرت، نداشتن سوء پیشینه و سابقه محكومیت در محاكم قضایی جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از توانایی جسمی و روانی، تاهل و نداشتن منع قانونی از نظر خدمت نظام وظیفه عمومی از شرایط عمومی داوطلبان اعلام شده است.

شرایط اختصاصی داوطلبان :
داشتن گواهی اتمام كامل دروس كتبی و شفاهی پایه هفت از مركز مدیریت حوزه علیمه قم، اصفهان و خراسان رضوی، معمم بودن، دارا بودن حداقل 27 سال و حداكثر 55 سال و كسب امتیاز لازم در آزمون كتبی، مصاحبه، نوار و آموزش را از شرایط اختصاصی داوطلبان برشمرد.

مراحل تكمیل ثبت نام و نحوه برگزاری آزمون:
ثبت نام اینترنتی این آزمون از روز گذشته آغاز شده و تا 28 آذرماه ادامه خواهدداشت. این آزمون در روز جمعه 29 بهمن ماه امسال برگزارخواهد شد و تمامی مراحل ثبت نام از طریق سایت آزمون azmoon.hajj.ir انجام می‌شود.


ثبت نام آزمون روحانیون عتبات آغاز شد
captcha