برگزاری مسابقه «اربعین درقاب تصویر»
کد خبر: 3546938
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

برگزاری مسابقه «اربعین درقاب تصویر»

گروه اجتماعی: مسئول فرهنگی واحد خواهران موکب آستان مقدس گفت: برگزاری مسابقه ویژه شب اربعین برای دختران و اهدای جوایز چادر متبرکه و کتاب با موضوع حجاب به دختران از برنامه های واحد خواهران موکب آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، مریم شهبازی در گفت و گو با ستاد خبری موکب آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: کارشناسان  پاسخگو به مسائل شرعی بانوان در موکب آستان مقدس مستقر شده که به زبان عربی نیز مسلط  هستند و به صورت غرفه ثابت و همچنین به صورت سیار در محل اسکان بانوان پاسخگوی سوالات بانوان هستند.
وی افزود: برای نوجوانان دختر نیز محفل های عزاداری و ختم قرآن و اهدای آن به نواجوانان شهید کربلا و همچنین اهدای جوایز، چفیه و سربند از دیگر برنامه های غرفه کوک و نوجوان موکب آستان مقدس می باشد.
مسئول فرهنگی واحد خواهران موکب 1080 خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه عکاسی " اربعین در قاب تصویر" ویژه نوجوانان و ارسال آن به آستان مقدس و همچنین اهدای قاب های و تابلوهای چوبی با ارم آستان مقدس و اهدای آن به نوجوانان از برنامه های فرهنگی موکب 1080 می باشد.
شهبازی با اشاره به ویژه برنامه های شب اربعین گفت: برگزاری مسابقه ویژه شب اربعین برای دختران و اهدای جوایز چادر متبرکه بالای ضریح حضرت معصومه سلام الله علیها و اهدای کتاب با موضوع حجاب به دختران  از برنامه های واحد خواهران موکب آستان مقدس می باشد.
وی ضمن اشاره به استقرار ایستگاه عکاسی در موکب جهت انداختن عکس یادگاری گفت: استقرار کتابخانه در محل اسکان بانوان با موضوع کتاب های مهدویت  و برگزاری روزانه ختم قرآن و نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و ختم صلوات و نصب تراکت های فرهنگی در محل اسکان بانوان با موضوعات اربعین از دیگر برنامه های واحد خواهران است.
captcha