دوره آموزشی «آموزه‌های قرآنی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3544134
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
در فرهنگ‌سرای فردوس

دوره آموزشی «آموزه‌های قرآنی» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره‌‌ آموزشی «آموزه‌های قرآنی» به منظور تربیت مدرس قرآن ویژه کودکان با همکاری اداره‌کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی ـ هنری منطقه 5،‌ این دوره‌‌ آموزشی طی روزهای 22 و 24 آبان‌ماه و اول تا سوم آذرماه از ساعت 14 تا 17 با حضور مهدی فاضلی، کارشناس تکنولوژی آموزشی،‌ کارشناس ارشد روانشناسی و دارنده رتبه نخست جشنواره ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان در کشور برگزار می‌شود.
از اهداف برگزاری دوره‌ی آموزشی آموزه‌های قرآنی می‌توان به تربیت مدرسان کارآمد در جهت آموزش قرآن و مفاهیم دینی به کودکان، آشنایی مربیان با مهارت‌های مختلف آموزش قرآن به صورت تخصصی و ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های مربیان در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی قرآن به کودکان اشاره کرد.
یادآور می‌شود، این دوره‌ تخصصی شامل کارگاه آموزش الفبای یک دقیقه‌ای،‌ حفظ قرآن با بازی،‌ حفظ موضوعی قرآن به روش اشاره،‌ روخوانی با رنگ‌آمیزی و دعوت خوش آغاز به نماز، است.
لازم بذکر است، در پایان این دوره،‌ مدرک تربیت مربی تخصصی قرآن کودک از اداره‌کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون این دوره‌های آموزشی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق،‌ بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره 44081028 تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۵
0
0
برگزای این دوره‌ها باعث ارتقا سطح تخصصی مهارت‌های مربیان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۴
0
0
با برپایی این دوره‌ها باعث ارتقا سطح دانش و مهارتهای مربیان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۴
0
0
برگزاری این دور‌ها بیشتر شود
captcha