«زائران عشق» لحظات ماندگار خود را در پیاده‌روی اربعین ثبت كنند
کد خبر: 3542206
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

«زائران عشق» لحظات ماندگار خود را در پیاده‌روی اربعین ثبت كنند

گروه فرهنگی: رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس از برگزاری مسابقه عكاسی سلفی با عنوان «زائران عشق» در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس عصر دیروز، 9 آبان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی و حضور عاشقان حسینی در پیاده‌روی اربعین، این سازمان مسابقه عکاسی سلفی با عنوان «زائران عشق» را در استان فارس برگزار می‌كند.
وی با بیان اینكه این مسابقه عکاسی موبایلی در دو بخش سلفی و آزاد با موضوع زیارت اربعین حسینی در استان فارس برگزار خواهد شد، گفت: تمام زائران استان فارس که در ایام اربعین امسال به عتبات عالیات و حرم‌های مطهر در کشور عراق مشرف می‌شوند می‌توانند با گرفتن عکس با دوربین‌های تلفن همراه خود در این مسابقه شرکت کنند.
امیری‌نژاد اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقه نمایش جلوه‌های باشکوه حماسه حضور مردم و شیعیان دردفاع از آرمان‌های اسلام، ثبت لحظه‌های ماندگار از سفر زائران حسینی به حرم‌های مطهر امامان در کشور عراق به ویژه حرم‌های مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و عشق و ارادت مردم به سید الشهدا(ع) با بهره‌گیری از هنر عکاسی به وسیله دوربین تلفن همراه است.
وی با تصریح اینكه حضور افراد در این مسابقه عکاسی محدودیت سن ندارد، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند عکس‌های خود را تا چهارم آذرماه 95 یک هفته بعد از اربعین به تلگرام شماره تلفن 09014952374 و یا ایمیل bsj.r.fars@gmail.com ارسال کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه این مسابقه عکاسی با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز برگزار و به نفرات برتر جوائز اهدا می‌شود، اظهارکرد: از عکس‌های منتخب و برگزیده این مسابقه نمایشگاه عکس در شیراز برگزار خواهد شد.
امیری‌نژاد گفت: همچنین امسال برای نخستین بار در کشور، کاروان پیاده بسیجیان اصحاب رسانه استان فارس شامل 40 نفر از خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌های فارس در راهپیمایی اربعین حضور خواهند داشت.
captcha