10 هزار دانش‌آموز اردبیلی از مناطق عملیاتی کشور بازدید می‌کنند
کد خبر: 3538752
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

10 هزار دانش‌آموز اردبیلی از مناطق عملیاتی کشور بازدید می‌کنند

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل گفت: تا پایان امسال بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز این استان برای بازدید از مناطق علمیاتی کشور اعزام خواهند شد.

احمد ناصری مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود سه‌هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام شده‌اند.
وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مناطق جنگی و عملیاتی امروز در بین دانش آموزان و خانواده‌ها نهادینه شده است، تاکید کرد: تلاش می‌شود با توسعه کاروان‌های راهیان نور فرهنگ جبهه و شهادت در نسل آینده ترویج و توسعه یابد.
 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل مهمترین اهداف اجرای کاروان راهیان نور را ارتقا ارزش های دفاع مقدس به عنوان فرهنگ جهادی در جامعه بویژه در بین نوجوانان و جوانان و نیز مولفه های تربیتی آن دانست.
 وی با اشاره به موفقیت های کسب شده در دستیابی به این اهداف تصریح کرد: شهدا بزرگترین درس آزادگی و ظلم‌ستیزی را به بشریت دادند و باید این فرهنگ غنی و انسان ساز ترویج شود.
 ناصری استقلال امروز کشور را مدیون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برشمرد وافزود:  آموزش و پرورش به عنوان مرکز تربیتی تمام تلاش خود را برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ شهادت و جهادی بکار گرفته و گام‌های بزرگی در این راستا برداشته است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۶
0
0
بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی آنها را با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا می‌‌کند
captcha