حافظان كل قرآن بیت‌الاحزان بعد از ماه صفر به كربلا اعزام می‌شوند
کد خبر: 3537770
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

حافظان كل قرآن بیت‌الاحزان بعد از ماه صفر به كربلا اعزام می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از اعزام حافظان كل قرآن این مؤسسه به كربلای معلی بعد از ماه محرم و صفر خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از اعزام حافظان كل قرآن این مؤسسه به كربلای معلی خبر داد و گفت: در سال جاری 203 نفر موفق به حفظ كل قرآن كریم در مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ و تفسیر یكساله قرآن كریم این مؤسسه شدند.
وی با بیان اینكه جایزه این حافظان اعزام و تشرف به كربلای معلی است،‌ افزود: این برنامه با همكاری دارالقرآن حرم امام حسین(ع) بعد از ماه‌های محرم و صفر انجام خواهد شد.
شاهسونی با تصریح اینكه تاكنون جلسات مختلفی در این باره با مسئولان دارالقرآن حرم امام حسین(ع) برگزار شده است، گفت: ما بنا داریم تا همكاری‌های خود را با این مركز قرآنی در كربلای معلی گسترش دهیم و تلاش می‌كنیم تا بتوانیم مدرسه شبانه‌روزی تخصصی حفظ و تفسیر یكساله قرآن بیت‌الاحزان را در این شهر مقدس راه‌اندازی كنیم.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور،‌ راه‌اندازی این مدرسه را یك گام مثبت جهت گسترش فعالیت‌های قرآنی بیت‌الاحزان برشمرد و گفت: ما بنا داریم تا طرح «قرآن فراتر از مرزها» را به‌همت مؤسسه بیت‌الاحزان راه‌اندازی كنیم كه قطعاً راه‌اندازی یك مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن در كربلای معلی یك گام بسیار ارزنده برای این طرح است.
وی در پایان اظهار كرد: این حافظان كل قرآن همگی كسانی بودند كه طی یكسال اخیر موفق به حفظ كل قرآن شده و در پانزدهمین جشن فارغ‌التحفیظی حافظان كل قرآن بیت‌الاحزان تجلیل شده‌اند.
captcha