تفاهم‌نامه همكاری آیسیسكو و سازمان فرهنگ امضا می‌شود
کد خبر: 3536876
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

تفاهم‌نامه همكاری آیسیسكو و سازمان فرهنگ امضا می‌شود

گروه بین‌الملل: معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار با دبیركل آیسیسكو در مراكش از امضای تقاهم‌نامه این مؤسسه با سازمان فرهنگ در تهران خبر داد.

تفاهم‌نامه همكاری آیسیسكو و سازمان فرهنگ امضا می‌شود
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سید محمدحسین هاشمی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جانشین رئیس ستاد بین‌الملل مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی، روزهای 13 و 14 مهرماه در سی‌وهفتمین اجلاس دو سالانه آیسیسكو در رباط (مراكش)، شركت كرد.
وی كه به همراه بابالو، رئیس كمیسیون ملی آیسیسكو در ایران و هیئت همراه به مراكش سفر كرده بود، در این اجلاس با عبدالعزیز تویجری، دبیركل آیسیسكو دیدار و گفت‌وگو كرد.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تشكر از آیسیسكو برای اعلام شهر مشهد به عنوان پایتخت جهان اسلام در سال 2017 میلادی، از وی برای شركت در مراسم ویژه افتتاحیه دعوت به عمل آورد.
هاشمی در سخنان خود، به اهم فعالیت‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نقاط مختلف جهان اشاره كرد و مقرر شد تا در سفر دبیركل آیسیسكو به تهران تفاهم‌نامه همكاری‌های آیسیسكو با این سازمان امضا شود.
همچنین مقرر شد سازمان آیسیسكو از تمامی كشورهای عضو سازمان همكاری اسلامی برای شركت در برنامه‌های شهر مشهد در سال 2017 میلادی، دعوت به عمل آورد.
این دیدار با استقبال دبیركل آیسیسكو از دعوت برای شركت در مراسم ویژه افتتاحیه این رویداد فرهنگی، پایان یافت.

captcha