مسابقه وبلاگ‌نویسی «کربلا جاریست» برگزار می‌شود
کد خبر: 3534756
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
مه‌آبادی:

مسابقه وبلاگ‌نویسی «کربلا جاریست» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: معاون شبکه‌های اجتماعی تبیان گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی «کربلا جاریست» با محوریت قیام عاشورا، اربعین و ایام سوگواری ماه صفر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست خبری رونمایی از خدمات تبیان در ماه محرم، پیش از ظهر امروز یکشنبه 18 مهرماه با حضور حسین خسروی، معاون محتوای تبیان، نسیم مه‌آبادی، معاون شبکه‌های اجتماعی و الناز فطیرخورانی، مدیرمرکز یادگیری و بخش کودک و نوجوان در مؤسسه تبیان برگزار شد.

نسیم مه‌آبادی، معاون شبکه‌های اجتماعی تبیان با اشاره به فعالیت‌های معاونت شبکه‌های اجتماعی تبیان در ایام محرم اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی یکی از برنامه‌های معاونت در ایام محرم به شمار می‌رود که محتوای مسابقه براساس کتاب «واجب فراموش شده»؛ نکته‌های مهم مقام معظم رهبری درباره امر به معروف و نهی از منکر است. روزانه 5 پرسش به همراه فایل پی دی اف از آن بخش پرسش طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته می‌شود.

وی افزود: پس از پایان دهه ماه محرم، از کتاب «واجب فراموش شده» یک مسابقه نهایی با طرح 10 پرسش متفاوت از پرسش‌های روزانه برگزار خواهیم کرد.

معاون شبکه‌های اجتماعی تبیان تصریح کرد: رونمایی از ویژه‌نامه‌ نرم‌افزارهای محرم از دیگر برنامه‌های معاونت به شمار می‌رود که به مناسبت ماه محرم تهیه و در اختیار کاربران قرار گرفته شده است.

وی مسابقه وبلاگ‌نویسی ویژه ماه محرم و صفر را از دیگر خدمات باشگاه کاربران تبیان عنوان کرد و گفت: سامانه وبلاگ تبیان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر، ضمن رونمایی از قالب‌های ویژه این ایام، به برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «کربلا جاریست»، با محوریت قیام عاشورا، اربعین و ایام سوگواری ماه صفر اقدام خواهد کرد که بستر سامانه وبلاگ‌نویسی تبیان با بهره‌مندی از سرورهای قدرتمند داخلی امکان فعالیت وبلاگ‌نویسان را در فضای مجازی را آسان‌تر ساخته است.

مه‌آبادی اظهار کرد: شبکه اجتماعی تبیان به عنوان یک شبکه اجتماعی بومی و امن، امکان انتشار محتوای ویژه این ایام و فعالیت کاربران را در این حوزه فراهم ساخته است.

وی افزود: کاربران می‌توانند علاوه بر مشاهده مطالب، محتوا، تصاویر، صوت، فیلم و دیگر اعضا، نسبت به انتشار محتوای مورد نظر خود نیز اقدام کرده و همچنین می‌توانند پیرامون محتوای منتشر شده با یکدیگر تعامل داشته باشند.

معاون شبکه‌های اجتماعی تبیان تصریح کرد: برجسته‌ترین مطالب، تصاویر و فیلم‌هایی که توسط کاربران بارگذاری شده است، در باکس‌های پیشنهادی شبکه اجتماعی تبیان و همچنین صفحه اصلی سایت تبیان به نمایش در خواهد آمد.

وی بیان کرد: مسابقه عکاسی کربلا جاریست از دیگر برنامه‌های معاونت به شمار می‌رود که در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار می‌شود. مراسم و محافل مذهبی و عاشورایی، حضور اقشار مختلف در سوگواری به همراه محور آزاد و خلاقانه پیرامون این ایام از محورهای مختلف این مسابقه عکاسی محسوب می‌شود.

مه‌آبادی اظهار کرد: عکس‌ها تا پایان ماه محرم و صفر ارزیابی و برگزیدگان اعلام خواهد شد. همچنین کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی تنها نهاد رسمی پیرامون اربعین بوده که همه اطلاعات و آگاهی‌های لازم را به کاربران ارائه خواهد کرد.

captcha