اختتامیه طرح «رحله» برگزار می‌شود
کد خبر: 3525931
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
از سوی مدرسه شبانه‌رزوی حفظ قرآن حضرت ولی‌عصر(عج)؛

اختتامیه طرح «رحله» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد: آئین پایانی دومین دوره طرح ملی رحله مدرسه شبانه‌رزوی حفظ قرآن حضرت ولی‌عصر(عج)، 11 شهریورماه برگزار می‌شود.

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا)، با اشاره به فعالیت دو مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تدبر در قرآن کریم در تهران، عنوان کرد: علاوه بر برپایی طرح حفظ یک ساله، طرح ملی رحله نیز در آن ویژه بانوان و آقایان در حال اجرا است.
وی با اشاره به ثبت نام 300 نفر در مجموع بانوان و آقایان در این مدرسه، اظهار کرد: از این تعداد 90 نفر در بخش آقایان و 120 نفر نیز در بخش بانوان شرکت کردند که در نهایت با احتساب ریزش افراد، 50 نفر در بخش آقایان و 90 نفر در بخش بانوان حضور داشتند.
شهسوار عنوان کرد: اختتامیه دومین دوره طرح ملی رحله این شعبه در تهران، پنج‌شنبه، 11 شهریورماه در پردیس، فاز چهار، میدان فردوس، خیابان بهشت، نبش بهشت ۱۴ ویژه بانوان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این مراسم با حضور اولیاء قرآن‌آموزان برپا می‌شود که طی این مراسم برنامه‌هایی ارائه می‌شود تا ارتباط قرآن‌آموزان با مربیان و مدیر این مدرسه حفظ شود.
مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اظهار کرد: این قرآن‌آموزان طی بازه زمانی 45 روزه توانستند اجزاء 22 تا 26 قرآن کریم را حفظ کنند.
یادآور می‌شود، مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تدبر قرآن در تهران با نام حضرت ولی‌عصر(عج) در دو واحد بانوان و آقایان فعالیت می‌کند که شعبه آقایان در خیابان ستارخان، روبروی باقرخان، کوچه شقایق، پلاک 4 قرار دارد و شعبه بانوان نیز در پردیس، فاز چهار، میدان فردوس، خیابان بهشت، نبش بهشت ۱۴ قرار داد.
captcha