مسئولین باید فرهنگ صحیح را در جامعه نهادینه سازند
کد خبر: 3525335
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
حجت‌الاسلام دیرباز:

مسئولین باید فرهنگ صحیح را در جامعه نهادینه سازند

فعالیت‌های قرآنی: نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه رهنمودهای ارزشمندی بیان فرموده‌اند، گفت: مسئولین دانشگاه باید در مسیر صراط مستقیمی که مقام معظم رهبری ترسیم نموده‌اند، حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام عسگر دیرباز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور گفت: تمام هدف و دغدغه مسئولان باید نهادینه کردن فرهنگ صحیح در آن باشد.
وی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: مسئولین و دولتمردان موظف به ادامه راه شهیدان بوده و چنانچه ذره‌ای از آرمان‌های شهدا آگاهانه فاصله بگیرند، خیانت و اگر ناآگاهانه فاصله بگیرند اثر سوئی در جامعه خواهد داشت..
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با عنوان اینکه حضور مسئولین در این جشنواره نشان از اهتمام آنان به قرآن است، افزود: محبت الهی از طریق انس و تدبر در قرآن و آشنایی با تفسیر قرآن است که تاثیر عمیقی در قلب و جان و زبان می‌گذارد و چنانچه دانشجویان  و اقشار مختلف جامعه نسبت به آن توجه داشته باشند، آینده بهتری در انتظار است.
وی افزود: امنیت و آسایش مردم کشور مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های که شجاعانه و بدون هیچ ترسی در مقابل دشمن ایستادگی کرده‌اند و مردم آذربایجان‌غربی نیز نقش مهمی در آن داشته‌اند.
captcha