پیش‌بینی حضور 15 هزار جوان مسجدی در «مدهامّتان»
کد خبر: 3524261
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
میرزایی‌نسب خبر داد:

پیش‌بینی حضور 15 هزار جوان مسجدی در «مدهامّتان»

گروه فعالیت‌های قرآنی: ثبت نام برای حضور در یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان، امروز 31 مردادماه پایان خواهد یافت، پیش‌بینی شده است در این دوره بیش از 15 هزار نفر ثبت نام کنند.

‌مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از پایان ثبت نام در این دوره از جشنواره تا پایان روز 31 مردادماه خبر داد و گفت: بعد از پایان مهلت، هیچ برنامه‌ای برای تمدید مهلت ثبت نام در دستور کار نیست.
وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این جشنواره، یک بار تمدید شده است، افزود: بعد از پایان یافتن ثبت نام در پایان وقت امروز، آمار نهایی احصاء شده و به استان‌ها ارسال خواهد شد، پنج روز به استان‌ها فرصت داده می‌شود تا آنها نیز آمار ثبت‌نام‌های دستی و حضوری خود را به آمار دبیرخانه اضافه کنند.
دبیر یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان با اشاره به اینکه تا امروز 11 هزار نفر در این جشنواره به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مخاطبان نیز به صورت حضوری اقدام به ثبت نام کرده‌اند، پیش‌بینی می‌شود تعداد ثبت‌ نام‌شده‌های نهایی این دوره از مسابقات به بالغ بر 15 هزار نفر برسد.
میرزایی‌نسب خاطرنشان کرد: طی مدت پنج ‌روزه‌ای که به استان‌ها برای احصاء نهایی آمار داده می‌شود، اصلاحات لازم در مورد ثبت‌نام شده‌ها نیز صورت خواهد گرفت.
یادآور می‌شود، یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق،‌ قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، اذان، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه،‌ صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می‌شود.
همچنین مرحله استانی این جشنواره در شهریور و مهرماه و مرحله کشوری نیز که در استان قم برگزار می‌شود، طی روزهای 23 تا 26 آذرماه است.
برای ثبت نام اینجا کلیک شود.
captcha