فقدان حمایت برنامه‌ای و مالی از مؤسسات قرآنی ـ مردمی
کد خبر: 3516500
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
برزگرپیشه اظهار کرد:

فقدان حمایت برنامه‌ای و مالی از مؤسسات قرآنی ـ مردمی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان قم به با ابراز گلایه از شیوه تخصیص بودجه‌ها به امور قرآنی و استان‌ها اظهار کرد: اینگونه حمایت برنامه‌ای و مالی دستگاه‌های مربوطه نشان می‌دهد که آنها توجه خاصی به مؤسسات قرآنی ـ مردمی ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله برزگرپیشه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با ابراز گلایه از شیوه تخصیص بودجه‌ها به امور قرآنی و استان‌ها، اظهار کرد: اینگونه حمایت برنامه‌ای و مالی دستگاه‌های مربوطه به ویژه شورای توسعه فرهنگ قرآنی نشان می‌دهد که آنها توجه ویژه‌و خاصی به مؤسسات قرآنی ـ مردمی ندارند.
وی ادامه داد: نحوه حمایت‌های آنان برخلاف آنچه که شعار می‌دهند، هستند و مؤسسات از همه لحاظ تحت فشار هستند که این حاکی از آن است که آنچه آنها شعار می‌دهند پوچ است.
برزگرپیشه با تأکید بر اینکه بحث ادغام اتحادیه‌ها بهانه‌ای بیش نیست، بیان کرد: چرا بودجه‌ به دستگاه‌های دیگر اختصاص پیدا می‌کند اما در زمینه بودجه امور و فعالیت‌های قرآنی به‌طور عام و به طور خاص در زمینه تخصیص اعتبار به فعالیت‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی این مشکلات وجود دارد.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان قم تصریح کرد: امیدواریم با ادغام دو اتحادیه بهانه‌ای برای عدم پشتیبانی از فعالیت‌های قرآنی ـ مردمی وجود نداشته باشد.
captcha