اعلام نفرات برگزیده جشنواره«مسجد پایگاه انقلاب اسلامی» ایلام
کد خبر: 3515964
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
حجت‌الاسلام چراغی‌پور خبر داد:

اعلام نفرات برگزیده جشنواره«مسجد پایگاه انقلاب اسلامی» ایلام

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از معرفی برگزیدگان جشنواره پیامکی «مسجد پایگاه انقلاب اسلامی» و عکس اعتکاف در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، امروز بیست و هشتم تیرماه در مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، اظهار کرد: مسابقه عکاسی در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این مسابقه ١٣٠ اثر در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود:  شرکت‌کنندگان در این مسابقه، آثار خود را که مربوط به مراسم اعتکاف سال ٩٥ و در سطح مساجد این استان است به دبیرخانه کانون‌های مساجد ایلام ارسال کردند.
چراغی‌پور اضافه کرد: در مسابقه عکس اعتکاف ویژه برگزاری آیین اعتکاف در مساجد این استان آقایان «احمدرضا خانی»، «فرزاد نظر علیزاده»، «علی جعفری»، «امیرعباس ابراهیمی» و «فریده محمدی» با رأی هیئت ‌داوران به‌ عنوان برگزیده شناخته شدند و در این مراسم از آنان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به ارسال بیش از ١٥٠ اثر در بخش پیامک ادبی به دبیرخانه این جشنواره، عنوان کرد: در جشنواره پیامک ادبی با عنوان مسجد پایگاه انقلاب اسلامی نیز با رأی هیئت ‌داوران خانم‌ها «خدیجه شیرین‌نژاد» از ایلام، «افسانه عارفی» از استان یزد، «مجتبی صفدری» از گیلان و «سلماز اسدی» از زنجان به ‌عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند که هدیه و جوایز این افراد برای آن‌ها ارسال شد.
وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و به ‌منظور تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت جوانان در امر برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
چراغی‌پور موضوعات این جشنواره را مسجد و انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بهترین جمله پیرامون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، فضایل امام خمینی(ره) و شخصیت الهی و سیاسی ایشان، ارسال جملاتی در قالب دل نوشته به امام راحل و یا معرفی بهترین کتاب در مورد انقلاب اسلامی که مطالعه شده است از محورهای این جشنواره بوده است.
captcha