اعلام برگزیدگان مسابقه عکاسی نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3514343
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

اعلام برگزیدگان مسابقه عکاسی نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: برندگان مسابقه عکاسی با موبایل، در موضوعات؛ فهم قرآن؛ اقدام و عمل در نمایشگاه، خانواده در نمایشگاه قرآن، نقد عملکرد مجریان نمایشگاه قرآن مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدیاسرساجدی، مدیر بخش سایت و فضای مجازی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: برندگان مسابقه عکاسی با موبایل، در موضوعات؛ فهم قرآن؛ اقدام و عمل در نمایشگاه،‌ خانواده در نمایشگاه قرآن و نقد عملکرد مجریان نمایشگاه قرآن مشخص شدند.
وی افزود: نفر اول؛ رسول صادقی، نفر دوم؛ امیر شفیعی، نفر سوم؛ نسترن رضایی، نفر چهارم؛ ایمان باجلان و نفر پنجم حمیدرضا بیات به عنوان نفرات اول تا پنجم این مسابقه اعلام و به هر یک از افراد برتر نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.
ساجدی در مورد بارگذاری این تصاویر جهت بازدید علاقه‌مندان نیز گفت: تصاویر ارسالی از بازدیدکنندگان را می‌توانید در صفحه اینستاگرام نمایشگاه به نشانی instagram.com/quranexpo مشاهده کنید.
مدیر بخش سایت و فضای مجازی نمایشگاه قرآن در پایان اظهار کرد: قریب به ١٠٠٠ عکس از سوی بازدیدکنندگان ارسال شد که طی بازبینی اولیه ٢٠٠ عکس شرایط شرکت در مسابقه را رعایت کرده بودند، براساس فاکتورها، این آثار از حیث تعداد پسند، ارتباط مستقیم با موضوعات نمایشگاه، انتخاب سوژه مناسب و جذاب و رعایت اصول اولیه عکاسی داوری شدند.
captcha