200 عکس به مسابقه عکس موبایلی نمایشگاه قرآن راه یافت
کد خبر: 3511354
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

200 عکس به مسابقه عکس موبایلی نمایشگاه قرآن راه یافت

گروه فضای مجازی: مدیر بخش فضای مجازی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: 200 عکس از میان یک هزار عکس ارسالی براساس معیارهای مسابقه مورد پذیرش دبیرخانه قرار گرفت و پنج عکس برگزیده روز عیدفطر معرفی خواهد شد.

یاسر ساجدی، مدیر بخش فضای مجازی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به نتایج مسابقه عکاسی در نمایشگاه قرآن گفت: معاونت قرآن با توجه به رسالت خود در جهت جذب مشارکت حداکثری و نیز برقراری یک ازتباط مؤثر میان بازدیدکنندگان و برگزارکنندگان نمایشگاه در جهت دریافت بازخورد مخاطبین اقدام به برگزاری یک مسابقه عکاسی در نمایشگاه قرآن کرده است.

مدیر بخش فضای مجازی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به محورهای مسابقه عکس موبایلی گفت: محورهای مسابقه شامل فهم قرآن؛ اقدام و عمل در نمایشگاه قرآن(اخلاق قرآنی، صرفه‌جویی، نظم، وفای به عهد، صداقت، پاکدستی، انصاف، عدالت، نوع دوستی و اقتصاد مقاومتی)، خانواده در نمایشگاه قرآن(عفاف و حجاب، کودک و نوجوان، سفره‌های افطار و نقد عملکرد مجریان نمایشگاه قرآن است.

وی افزود: نزدیک به 1000 عکس از سوی بازدیدکنندگان ارسال شده است که طی بازبینی اولیه 200 عکس شرایط شرکت در مسابقه را رعایت کرده بودند. این تصاویر که توسط مخاطین صفحه اینستاگرام نمایشگاه مورد اقبال قرار گرفته بودند، بر اساس فاکتورهای تعداد پسند، ارتباط مستقیم با موضوعات نمایشگاه، انتخاب سوژه مناسب و جذاب و رعایت اصول اولیه عکاسی رتبه‌بندی می‌شوند.

ساجدی اظهار کرد: چهارشنبه 16 تیرماه مصادف با عید فطر به 5 نفر برتر 5 نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.
captcha