ضرورت حمایت از مظلوم بنابر آموزه‌های قرآنی
کد خبر: 3511253
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

ضرورت حمایت از مظلوم بنابر آموزه‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: امام‌جمعه آبدان بوشهر در حاشیه نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس بر ضرورت حمایت از مظلوم بنا بر آموزه‌های قرآنی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حمیدی‌نژاد، امام‌جمعه بخش آبدان بوشهر عصر روز گذشته، 8 تیرماه در حاشیه نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس بر ضرورت حمایت از مظلوم بنا بر آموزه‌های قرآنی تأکید و بیان کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند ومیراث راهبردی امام خمینی(ره) برای حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین و اعلام انزجار و برائت از رژیم اشغالگر جلاد و جعلی صهیونیستی است‌.

وی در ادامه اظهار کرد: هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصتی برای اعلام مواضع امت اسلامی علیه ظلم و اقدامات ضد بشری قدرت‌های استکباری و سکوت مجامع بین‌المللی در قبال آن تبدیل شده است.

حمیدی‌نژاد در ادامه یادآور شد: با توجه به بازنمایی ومعرفی راهبردها و راه‌کارهای مقام معظم رهبری در حل مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اصلی جهان اسلام و باتوجه به تحولات و رخدادهای منطقه و توطئه‌های جدید نظام سلطه و صهیونیسم علیه امت اسلامی و ایجاد اختلاف و درگیری احاد مسلمانان به ویژه ملت مؤمن و انقلابی ایران، مردم بخش آبدان با حضوری گسترده و کوبنده در روز جهانی قدس، وحدت و یکپارچگی و همچنان آزادسازی قدس شریف و نجات ملت‌های مسلمان و حمایت از مقاومت اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش آبدان نیز طی سخنانی در این جلسه بیان کرد:‌ روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی است.

ابراهیم درویشی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز نمایش وحدت واتحاد و انسجام امت بزرگ رسول‌الله(ص) و روز بزرگ مرگ رژیم اشغالگرقدس است، ازهمه مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایت‌مدار بخش آبدان خواست تا حضوری چشمگیر در این مراسم داشته باشند و این حضور مردم لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است.

یادآور می‌شود، در پایان این جلسه مقرر شد مراسم راهپیمایی رأس ساعت دوازده ظهر از میدان سقاخانه شهدا تا مصلای نماز جمعه آبدان برگزار شود.

captcha