راه‌های شرکت در مسابقه عکاسی نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3509152
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

راه‌های شرکت در مسابقه عکاسی نمایشگاه قرآن

گروه فضای مجازی: بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن می‌توانند برای شرکت در مسابقه‌ عکس، آثار خود را با توجه به موضوع مسابقه به سایت نمایشگاه به نشانی www.quranexpo.com ارسال کنند.

یاسر ساجدی، مدیر بخش فضای مجازی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان از مسابقه عکاسی با تلفن همراه در نمایشگاه قرآن گفت: بازدیدکنندگان تا کنون استقبال خوبی از مسابقه داشته‌اند و نزدیک به یکصد عکس به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: به دلیل آنکه مسابقه عکاسی با تلفن همراه بوده کیفیت عکس‌ها در همان حد تلفن همراه است. هدف‌مان از برگزاری مسابقه بیشتر نگاه بازدیدکنندگان برای سوژه‌های جذاب از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است.

 ساجدی اظهار کرد: همه تصاویر در پیج اینستاگرم نمایشگاه به نشانی instagram.com/quranexpo قرار گرفته شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به این نشانی، عکس‌های برتر را لایک کنند. هر یک از عکس‌ها با بیشترین لایک رتبه برتر شناخته خواهد شد. در نهایت به پنج عکس با لایک‌های بیشتر سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ مسابقه عکاسی با تلفن همراه در نمایشگاه قرآن به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدیدکنندگان و با محوریت «بسوی فهم قرآنی» برگزار می‌شود. این مسابقه با سه موضوع «فهم قرآن، اقدام و عمل»، «خانواده و نمایشگاه قرآن» و «کاستی‌های نمایشگاه قرآن» است.

همچنین بازدیدکنندگان نمایشگاه قران می‌توانند برای شرکت در مسابقه‌ عکس، آثار خود را با توجه به موضوع مسابقه به سایت نمایشگاه به نشانی www.quranexpo.com ارسال کنند.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ٢٤ خرداد تا ٨ تیر اعلام شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطgاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت نمایشگاه به نشانی www.quranexpo.com ، کانال تلگرام  telegram.me/quranexpo و صفحه رسمی اینستاگرام   instagram.com/quranexpo مراجعه کنند.

مسابقه عکاسی با تلفن همراه در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

captcha