مسابقه عکاسی با تلفن همراه در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3507103
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

مسابقه عکاسی با تلفن همراه در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقه عکاسی با تلفن همراه را در نمایشگاه قرآن برای بازدیدکنندگان و با محوریت «بسوی فهم قرآن» برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، مسابقه عکاسی با تلفن همراه در نمایشگاه قرآن به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدیدکنندگان و با محوریت «بسوی فهم قرآنی» برگزار می‌شود.

این مسابقه با سه موضوع «فهم قرآن، اقدام و عمل»، «خانواده و نمایشگاه قرآن» و «کاستی‌های نمایشگاه قرآن» برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان نمایشگاه قران می‌توانند برای شرکت در مسابقه‌ عکس، آثار خود را با توجه به موضوع مسابقه به سایت نمایشگاه به نشانی www.quranexpo.com ارسال کنند.

از جمله موضوعات این مسابقه می‌توان به «فهم قرآن‌؛ اقدام و عمل در نمایشگاه قرآن» و با محورهای اخلاق قرآنی، صرفه‌جویی‌، نظم ، وفای به عهد‌، صداقت‌، پاکدستی‌، انصاف‌، عدالت‌، نوع دوستی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد. همچنین «خانواده در نمایشگاه قرآن» با محورهای عفاف و حجاب‌، کودک و نوجوان‌، سفره‌های افطار و «نقد عملکرد مجریان نمایشگاه قرآن» از دیگر موضواعت این مسابقه اعلام شده است.

‌شرکت در این مسابقه برای تمام بازدیدکنندگان آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه عکس به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند که تاکنون در نمایشگاه‌های دوره‌ای قرآن کریم عرضه نکرده باشند. همچنین عکس‌های ارسالی با تلفن همراه و با فرمت jpg و با سایز حداکثر ٥ مگابایت باید گرفته شده باشد‌. نامگذاری عکس‌ها فقط به صورت «شماره تلفن همراه  و با فرمت jpg»باشد.

گفتنی است تمامی تصاویر ارسالی توسط دبیرخانه مسابقه در صفحه اینستاگرام نمایشگاه بارگذاری شده و بر اساس تعداد پسند‌های (Like) دریافت شده برای هر عکس شش نفر برتر انتخاب و معرفی می‌شوند. همچنین شرکت کنندگان می‌توانند از طریق هشتگ  #quranexpo ‌ تصاویر را در حساب کاربری خود تگ کنند.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ٢٤ خرداد تا ٨ تیر اعلام شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت نمایشگاه به نشانی  www.quranexpo.com ، کانال تلگرام  telegram.me/quranexpo و صفحه رسمی اینستاگرام   instagram.com/quranexpo مراجعه کنند.

captcha