مسابقه عکاسی «ماه خدا» در کلیبر برگزار می‌شود
کد خبر: 3506265
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

مسابقه عکاسی «ماه خدا» در کلیبر برگزار می‌شود

گروه هنر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان دومین دوره مسابقه عکاسی «ماه خدا» در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، معصومه فریبرزی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر، امروز 23 خردادماه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان دومین دوره مسابقه عکاسی «ماه خدا» در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ انسان ساز ماه مبارک رمضان و به تصویر کشیدن آداب و رسوم خاص منطقه در این ماه عنوان کرد و افزود: این مسابقه با تلفن همراه و دوربین‌های خانگی و با استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی برگزار می‌شود.

فریبرزی، موضوعات این مسابقه را شامل جلوه‌های معنوی ماه مبارک رمضان، ثبت لحظات بندگى مخلوق در برابر خالق خویش و سفره‌های سحری و افطاری عنوان کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر تصریح کرد: علاقمندان مى‌توانند حداکثر 10 عکس همراه با فایل کامل مشخصات خود را تا سی‌ام تیرماه سال‌جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان معلم، روبروی اداره راه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر و یا آدرس اینترنتی kaleybarershad@gmail.com ارسال نمایند.

captcha