فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع «نماز و قرآن» در دزفول و شوش
کد خبر: 3502643
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع «نماز و قرآن» در دزفول و شوش

گروه فعالیت‌های قرآنی: به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه عکاسی با موضوع «نماز و قرآن» در سطح شهرستان‌های دزفول و شوش برگزار می‌شود.

نعمت حمدی، مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام زین‌العابدین(ع) شهرک خیبر شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج و معرفی ابعاد معنوی و فرهنگی نماز و توجه به ارتباط نماز و قرآن مسابقه عکاسی با موضوع «نماز و قرآن» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینكه برگزاری این مسابقه در سطح شهرستان‌های دزفول و شوش صورت می‌گیرد، گفت: شرکت در آن محدودیت سنی نداشته و برای عموم آزاد است و از هر شرکت‌کننده حداکثر سه اثر پذیرفته می‌شود.

حمدی اظهار کرد: عکس‌های ارسالی توسط داوران، انتخاب و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد امام زین‌العابدین(ع) شهرک خیبر شهرستان دزفول توضیح داد: علاقه‌مندان برای شرکت تا پایان تیرماه فرصت دارند آثار خود را ارسال كرده و در پایان به 6 برگزیده از شهرستان دزفول و 6 برگزیده از شهرستان شوش به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه عکاسی با موضوع «نماز و قرآن» 14 مردادماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) انجام می‌شود.

captcha