خوزستان فاقد یک طرح جامع قرآنی است
کد خبر: 3501873
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

خوزستان فاقد یک طرح جامع قرآنی است

گروه فعاليت‌های قرآنی: مدیر اداره كل تبلیغات اسلامی خوزستان با تصریح به اینكه متأسفانه فاقد یک طرح جامع قرآنی در استان هستیم، اظهار كرد: مشکل ما در فعالیت‌های قرآنی چشم‌انداز نیست؛ چشم‌اندازها برای آن است که ما را از اهداف کلان آگاه کند اما ما را به برنامه نمی‌رسانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک، مدیر كل تبلیغات اسلامی خوزستان در نشست شورای گسترش فرهنگ قرآنی استان خوزستان كه امروز شنبه 8 خرداد با حضور اعضای شورا تشکیل شد، گفت: یکی از نکات مهم در فعالیت‌های قرآنی شاخص‌گذاری است که مسئله بسیار مهمی است و از اصلی‌ترین وظایف این شورا ایجاد روش و ساختار مناسب برای کارها و اجتناب از آن است كه خود شورا اجرایی شود.

وی با تصریح به اینكه ما متأسفانه فاقد یک طرح جامع قرآنی در استان هستیم، اظهار كرد: مشکل ما در فعالیت‌های قرآنی چشم‌انداز نیست؛ چشم‌اندازها برای آن است که ما را از اهداف کلان آگاه کند اما ما را به برنامه نمی‌رسانند.

بلك افزود: در حال حاضر نقطه ثقل کارهای قرآنی در استان، مراکز مردمی هستند. خوب است از امکانی که به وجود آمده است در آستانه ماه مبارک رمضان به سود این مراکز استفاده کنیم و سمت و سوی این پشتیبانی به سمت مردم سوق پیدا کند تا ماه مبارک رمضان شاهد مردمی شدن قرآن در جامعه باشیم.

captcha