فردا؛ آخرین مهلت ارائه مدارک فعالان قرآنی لرستانی برای عتبات عالیات
کد خبر: 3501013
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

فردا؛ آخرین مهلت ارائه مدارک فعالان قرآنی لرستانی برای عتبات عالیات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آخرین مهلت ارئه مدارک فعالان قرآنی استان لرستان برای عزیمت به عتبات عالیات ششم خردادماه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، 80 نفر از فعالان قرآنی لرستانی به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی این استان، 12 خردادماه به سفر عتبات عالیات اعزام می‌شود.
این سفر که با هزینه ارزان قیمت درنظر گرفته شده با نصف هزینه سفرهای عادی همراه است که این زائران طی آن به پابوسی مولای متقیان حضرت علی(ع) در نجف اشرف، اباعبدالله الحسین و اباالفضل عباس(ع) در کربلای معلی و به امام موسی کاظم(ع) و امام محمدتقی(ع) در کاظمین می‌روند.
همچنین در کنار آن نیز تسهیلاتی به‌عنوان وام برای این سفرها از سوی اداره‌کل حج و زیارت استان در اختیار اتحادیه مؤسسات لرستان قرار داده می‌شود که در صورت نیاز و تمایل استفاده می‌شود.
این فعالان قرآنی با اولویت اعزام مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان، مربیان و حافظان و قاریان استان انجام می‌شود.
همچنین فعالان قرآنی علاقه‌مند و با شرایط فوق می‌توانند تا فردا، ششم خردادماه با مراجعه به دفتر اتحادیه قرآنی ـ مردمی لرستان و تکمیل فرم مربوطه و تحویل گذرنامه، درخواست اعزام به این سفر معنوی را داشته باشند.
گفتنی است؛ در صورت تکمیل ظرفیت، سایرین در فواصل بعدی به این سفر اعزام خواهند شد.
captcha