مدیران مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) تهران منتصب شدند
کد خبر: 3494137
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
در دو بخش بانوان و آقایان؛

مدیران مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) تهران منتصب شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیران مدرسه شبانه‌روزی حفظ تخصصی قرآن حضرت ولی‌عصر(عج) تهران در دو بخش بانوان و آقایان انتصاب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن کریم در تهران با عنوان حضرت ولی‌عصر(عج) راه‌اندازی شد که طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) استهبان مدیران بخش بانوان و آقایان این شعبه نیز منصوب شدند.
براساس این حکم، محسن قیصری به‌عنوان مدیر بخش آقایان و معصومه شفیعی به‌عنوان مدیر بخش بانوان این مدرسه شبانه‌روزی معرفی شدند. یکی از این دو پرورش‌یافته مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن و دیگری حفظ کل قرآن را در شعبه به اتمام رسانده‌ است و سابقه مدیریتی، آموزش و فرهنگی و تدریس قرآن را دارا هستند.
براساس این گزارش، معصومه شفیعی پیش از این دو سال به‌عنوان مدیر مدرسه شبانه‌روزی سفیران بهشت در ابرکوه بوده است که این مدرسه با همکاری بنیاد فرهنگی امیرالمؤمنین(ع) ابرکوه راه‌اندازی شد به‌گونه‌ای که تجهیز این مدرسه و امکانات سخت‌افزاری برعهده این بنیاد و ارسال مربی و تأمین محتوا و مواد آموزشی مؤسسه برعهده شعبه مرکزی بیت‌الاحزان بود.
همچنین شفیعی به مدت یک سال نیز مدیریت مدرسه شبانه‌روزی فاطمیه را برعهده داشته است و 10 سال نیز مدیریت آموزش و داخلی شعبه بیت‌الاحزان در رونیز سفلی از توابع استهبان را عهده‌دار بوده است.
گفتنی است؛ محسن قیصری هم که حفظ قرآن را در مدرسه شبانه‌رزی امام حسن محتبی(ع) روستای لای خرمی از توابع استهبان به اتمام رسانده‌ است. همچنین از سال 88 نیز مدیریت داخلی و آموزش و تدریس را در مدرسه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  قرآن‌آباد را دارا بوده است. وی که دبیر ستاد طرح ملی رحله در سال گذشته نیز بوده و امسال هم مسئول آموزش این ستاد است. قیصری نیز در سال گذشته مدیریت مدرسه شبانه‌روزی ثامن‌الحجج(ع) مشهد را داشته است.
captcha