هنرمندان قرآنی و مسجدی ضامن سلامت فرهنگ جامعه هستند
کد خبر: 3485306
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
حقیقی:

هنرمندان قرآنی و مسجدی ضامن سلامت فرهنگ جامعه هستند

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: هنرمندان قرآنی و مسجدی هیچگاه از آرمان‌ خود در ارتقای فرهنگ اسلامی دست نمی‌کشند، درواقع ورود تربیت‌شدگان مساجد به عرصه فرهنگ و هنر می‌تواند سلامت این عرصه را تأمین کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مهدی حقیقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، امروز،14 فروردین در دیدار با مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: شناسایی و تربیت هنرمندان مسجدی از اهداف کانون‌های مساجد است که این مهم نیازمند تأمین زیرساخت بوده که یکی از آن فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.
وی افزود: هنرمندان قرآنی و مسجدی به دلیل پایبندی و تعهد، هیچگاه از آرمان‌هایشان در راستای ارتقای فرهنگ دین مبین اسلام دست نمی کشند، ورود تربیت شدگان مساجد به عرصه فرهنگ و هنر نظام اسلامی می‌تواند سلامت این عرصه را تأمین کند به گونه‌ای شاهد تولیدات فرهنگی هنری مطابق با معیارهای جمهوری اسلامی نیز باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: مسجد به عنوان فراگیرترین نهاد فرهنگی باید پیام انقلاب و اسلام را در عرصه‌های مختلف منتشر کند که این امر با وجود عناصر متعهد در کانون‌ها میسر می‌شود.
به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، در ادامه این دیدار ضمن تبریک سال نو گفت: همدلی و تولید فکر، نیاز امروز کشور است که با تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق اقدام و عمل لازم به وجود می‌آید.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری افزود: باید با درنظر گرفتن شعار سال مقام معظم رهبری مجاهدانه در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی دینی در سطح جامعه گام برداریم تا بتوانیم ان‌شاء‌الله فرهنگ ناب اسلامی را در اقصی نقاط کشور نهادینه کنیم.
captcha