پیشرفت اسلام آمریکا و غرب را وحشت‌زده کرده است
کد خبر: 3472914
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
سردار نقدی:

پیشرفت اسلام آمریکا و غرب را وحشت‌زده کرده است

گروه سیاسی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش گفتمان مقاومت و ایستادگی گفت: بنا به گفته مسئول مرکز اسلامی هوستون آمریکا، طی 20 ـ 30 سال گذشته، تعداد مراکز اسلامی در آمریکا از سه مرکز به 130 مرکز رسیده است و این پیشرفت اسلام است که آن‌ها را نگران و وحشت‌زده کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش گفتمان مقاومت و ایستادگی که 15 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات مشهد برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی ارتش سوریه بر تروریست‌‌ها در شکست حصر دو منطقه نبل و الزهرا، بیان کرد: این مقاومت چهار و نیم ساله مردمی که شاگردان مکتب انقلاب‌ هستند، برای ما درسی است.

22بهمن با اطاعت از فرمان ولایت خلق شد
نقدی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد امام راحل(ره) و شهدای انقلاب، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران و 22 بهمن با اطاعت از ولایت و فرمان امام راحل(ره) مبنی بر بیرون آمدن از منازل در زمان حکومت نظامی در عصر 22بهمن، خلق شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: پس از انقلاب، آمریکا با شورش، ترورشخصیت‌ها و به شهادت رساندن 17 هزارنفر، تحمیل جنگ به ایران که با اسناد موجود ثابت می‌شود آمریکا در به راه انداختن جنگ نقش داشت و ارتش آن کشور وارد عمل شده بود، ایجاد فتنه 78 و سپس فتنه 88، اعلام بیانیه‌هایی در دفاع از فتنه و تحریم و.. همواره برای نابودی انقلاب اسلامی ایران در تلاش بود.

معاویه زمان تمامی تیرهای خود را از دست داده است/ ادعای دوستی آمریکا با ایران 
وی با اشاره به سخن مقام عظمای ولایت که فرمودند مذاکره با آمریکا یعنی نفوذ، اظهار کرد: آنها با هدف نفوذ در کشور، با ما وارد مذاکره شدند و آمریکا همچون معاویه که پس از شکست‌های نظامی، قرآن به نیزه کرد، امروز همه تیرهای خود را به کاربرده و حربه‌هایش تمام شده و در تمامی شئون سیاسی، نظامی، اقتصادی و امنیتی شکست خورده است و راضی به تسلیم هم نمی‌شود، ادعای دوستی با ایران را دارد اما حتی نقش دوستی را نیز نمی‌تواند به خوبی بازی کند.

نقدی اظهار کرد: تقریبا هر هفته قانونی علیه ایران در کنگره آمریکا تصویب می‌شود که از جمله آن این است که آمریکا حق ندارد تحریم‌های ایران را لغو کند و تنها با امضای رئیس جمهور، هر 180 روز یک بار تعلیق می‌شود؛ پس تحریم‌ها پابرجاست و با تغییر رئیس‌جمهور آمریکا در سال آينده ممکن است، سیاست دیگری در پیش بگیرند.

وی با بیان اینکه برخی در پی آن هستند که به ملت ما بباورانند آمریکا دوست ماست، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مورد خطر نفوذ فردی و جریانی هشدار داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: جیسون رضائیان، مصداق عینی نفوذ فردی است که آمریکا حاضر شد برای آزادی و تحویل گرفتن او، یک میلیارد و 700 میلیون دلار پول ایران را که از سال 1358 بلوکه شده بود، آزاد کند و تحریم بانک سپه را بردارد.

باید با آمریکا با زبان زور سخن گفت نه دیپلماسی
نقدی با اشاره به عدم پایبندی آمریکا به عهدنامه الجزایر، بیان کرد: برخی افراد خوش‌بین به غرب، در زمان تسخیر سفارت آمریکا 56 جاسوس آمریکایی را تحویل دادند و آمریکا هم به توافق عمل نکرد؛ بنیاد و اساس آمریکا بر خلف وعده و زورگویی است و زبان زور می‌فهمد نه دیپلماسی.

وی افزود: در خصوص نفوذ جریانی نیز عده‌ای می‌خواهند با القای فکری، وارد شوند و به مردم القا کنند پیشرفت علمی و اقتصادی ایران در گرو رابطه خوب با آمریکاست و وجود مشکلات اقتصادی، به دلیل نداشتن رابطه خوب با این کشور است؛ اما با بررسی وضع ایران قبل از دوران انقلاب، وضعیت ایران در زمان رابطه خوب با آمریکا، وضع کشورهایی که رابطه خوبی با آمریکا دارند و وضیعت خود آمریکا، خلاف این تفکر آشکار می‌شود.

پیشرفت ما در گرو رابطه خوب با آمریکا نیست
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در زمان قبل از انقلاب، جمعیت زیادی از ایران در بی سوادی مطلق بودند، پزشکان بنگلادشی و هندی ما را درمان می‌کردند و کوچک‌ترین نیازهایمان از خارج تامین می‌شد ولی امروزه ما اتم می‌شکافیم، ماهواره می‌فرستیم، از 53 کشور برای توریسم پزشکی به ایران می‌آیند و این بیانگر آن است که پیشرفت ما در گرو رابطه خوب با آمریکا نیست.

وی افزود: با بررسی وضعیت کشورهایی که رابطه خوبی با آمریکا دارند مثل عربستان که نسبت به جمعیت خود، 30 برابر بیش از ما نفت می‌فروشد و باز هم 35 درصد مردم آن زیر خط فقرند، یا سه میلیون مصری که شب‌ها در قبرستان می‌خوابند و... می‌توان نتیجه رابطه خوب با آمریکا را دریافت.

نتایج روی خوش نشان دادن به آمریکا و غرب
نقدی اذعان کرد: در چند سال اخیر نیز که ما روی خوشی به غرب نشان داده‌ایم، شمار بیکاری افزایش یافته، قیمت نفت از 110 دلار به 25 دلار رسیده است، از لحاظ علمی دو رتبه تنزل یافته‌ایم، پرونده‌های طلاق و پروند‌ه‌های قضائی، افزایش یافته وحتی از نظر ورزشی در آسیا یک رتبه پایین آمده‌ایم و این‌ها نتایج سیاست نگاه خوب به غرب است.

وی اظهار کرد: در زمینه مدیریت در عرصه اقتصاد نیز نادرستی‌هایی وجود دارد، مانند خریدن هواپیمای آخرین مدل ایرباس، در حالی که شرکت‌های هوایی ما سودآروری نداشته و ضررآورند و برای پرداخت هزینه آن دچار مشکل می‌شویم؛ این ماحصل نگاه به غرب و روی آوردن به تجملات و وسایل غیر اولویت‌دار است.

وحشت آمریکا و غرب از پیشرفت اسلام

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اینکه با داشتن رابطه خوب با آمریکا و غرب وضعیت اقتصادی ما بهبود می‌یابد دروغ بزرگی است چرا که اقتصاد خود آمریکا دچار مشکل است و آمریکا با دزدیدن نفت و غارت ثروت‌ها، امورات می‌گذراند؛ آمریکا 19 هزار میلیارد دلار به دنیا بدهکار است و روزی دو و نیم میلیون به این مبلغ اضافه می‌شود.

وی افزود: در حالی که در خیابان‌های فرانسه برای بیکاری جوانان درگیری است نمی‌تواند هدف رئیس جمهور فرانسه حل مشکلات جوانان ایرانی باشد و ماجرای حقیقی این است که بنا به فرموده رهبری، آن‌ها از پیشرفت اسلام وحشت زده‌اند.

نقدی تصریح کرد: بنا به گفته مسئول مرکز اسلامی هوستون آمریکا، طی 20 ـ 30 سال گذشته، تعداد مراکز اسلامی در آمریکا از سه مرکز به 130 مرکز رسیده است و این پیشرفت اسلام است که آن‌ها را نگران و وحشت‌زده کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: با توجه به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه «آمریکا به انتخابات و مجلس آینده ما چشم دوخته است»، باید جدی بگریم و سخنان حضرت آقا که فرمودند «به کسی رای دهید که کشور را نفروشد» یعنی کار به اینجا رسیده و این خطر وجود دارد که عده‌ای مملکت را بفروشند؛ پس باید هویت ضد استکباری نمایندگان برایمان احراز شود.

عزت ما، پاداش مبارزه با ظلم و ستم است
سردار نقدی اذعان کرد: امروزه ما اگر عزت و کرامتی داریم، دستاورد مبارزه با ظلم و ستم است، پیروزی ما به خاطر اعتماد به پروردگار و سرباز ولایت بودن است و این‌ها، پاداش جنگیدن برای خداست و اگر از خط ایستادگی خارج شویم، پیروز نمی‌شویم.     
captcha