رادیو جهرم دوباره راه‌اندازی شود/ لزوم توجه ویژه به قابلیت‌های فرهنگی این شهرستان
کد خبر: 3467534
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

رادیو جهرم دوباره راه‌اندازی شود/ لزوم توجه ویژه به قابلیت‌های فرهنگی این شهرستان

گروه اجتماعی: فرماندار ویژه جهرم با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های این شهرستان گفت: لازم است با حمایت صدا و سیما رادیو جهرم با سابقه 35 ساله دوباره راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، علیرضا صحرائیان، فرماندار ویژه جهرم در دیدار مسئولان این شهرستان با مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: جهرم در تمام عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی در طول تاریخ فعال بوده است.
وی افزود: از سال 56 رادیو جهرم در این شهرستان فعالیت گسترده‌ای داشته است به طوری که در ایام انقلاب و دوران دفاع مقدس رادیو جهرم بازوی این شهرستان بوده و نماز جمعه جهرم پخش مستقیم داشته است ولی متاسفانه این رادیو مدت‌هاست بنا به دلایل نامعلومی تعطیل شده و با همه پیگیری‌ها هنوز تنها رادیو محلی دوران انقلاب خاموش است.
صحرائیان عنوان کرد: خاطرات رادیو جهرم به زودی در کتاب توسط عبدالرضا کوهمال به چاپ می‌رسد تا اهالی رسانه و رادیو آگاهی بخشی و دستاوردهای یک رادیو محلی در دوران انقلاب و دفاع مقدس مطلع شوند.
فرماندار ویژه جهرم با اشاره به تمرکز فارس به شیراز اظهار کرد: در همه حوزه‌ها همه چیز متمرکز به مرکز استان شده است که با توجه به پتانسیل شهرستان‌ها به ویژه جهرم که دارای فرمانداری ویژه نیز می‌باشد و همچنین دانشگاه‌های این شهرستان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی جهرم که  قطب درمانی جنوب فارس به شمار می‌رود و دستاوردهای بخش کشاورزی جهرم که تولیدات این شهرستان در کشور مشهود است، نیاز است که نگاه بهتر و بیشتری از سوی رسانه ملی به وجود آید تا رویدادها و دستاوردهای علمی و فرهنگی جهرم بیشتر به سمع و نظر مخاطبین و هم استانی ها برسد و نگاه رسانه ملی به شهرستان ها بیشتر و بهتر شود.
وی ابراز امیدواری کرد: توقع داریم بخش خبر و سیما عنایت ویژه‌ای به شهرستان‌ها به ویژه جهرم که قابلیت‌های فرهنگی، علمی و کشاورزی دارد، داشته باشد.
captcha