امشب؛ پایان مهلت ثبت نام در رشته‌های تحصیلی کاردانی و کاردانی به کارشناسی
کد خبر: 3455162
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

امشب؛ پایان مهلت ثبت نام در رشته‌های تحصیلی کاردانی و کاردانی به کارشناسی

گروه دانشگاه: مشاور عالی سازمان سنجش از پایان مهلت ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید و همچنین کاردانی به کارشناسی در ساعت ۲۴ امشب خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، اظهار کرد: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی از مقطع کاردانی به مقطع کارشناسی ناپیوسته سال 1394 مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی و یا به عبارت معدل کل مقطع کاردانی صورت می‌گیرد، ساعت 24 امروز شنبه، 30 آبان‌ماه پایان می‌پذیرد.
وی افزود: داوطلبان علاقه‌مند ضرورت دارد که در این فرصت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره در این رابطه، پس از انتخاب کد رشته‌ محل‌های تحصیلی برابر ضوابط مربوط حداکثر تا ساعت 24 امروز، 30 آبان‌ماه ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام و فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.
توکلی اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 16 هزار و 429 داوطلب ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند.
پایان مهلت ثبت نام در کاردانی نظام جدید
مشاور عالی سازمان سنجش عنوان کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید سال 94 مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی و یا به عبارت دیگر معدل کل دیپلم صورت می‌گیرد، ساعت 24 امروز شنبه، 30 آبان‌ماه پایان خواهد پذیرفت.
وی گفت: داوطلبان علاقه‌مند ضرورت دارد در این فرصت باقی‌مانده به سایت سازمان مراجعه و پس از انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود حداکثر تا ساعت 24 امروز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند. تا ساعت 8 صبح امروز، تعداد 7 هزار و 225 داوطلب ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند.

captcha