مهلت ارسال آثار به هشتمین کنگره پیشگامان پیشرفت تمدید شد
کد خبر: 3413389
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴

مهلت ارسال آثار به هشتمین کنگره پیشگامان پیشرفت تمدید شد

گروه جامعه: هشتمین کنگره پیشگامان پیشرفت مهلت ثبت نام و ارسال آثار را تا تاریخ ۱۰ آبان ماه تمدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ستاد برگزاری کنگره پیشگامان پیشرفت ب­دنبال برگزاری هفت دوره، در نظر دارد به منظور فراهم­‎سازی بستر طرح دیدگاه‎­ها و ایده­‎های نو و اصیل جوانان و دانشجویان ایرانی نسبت به پیشرفت کشور و ایجاد گفتمان پیشرفت و بهره‌مندی از دیدگاه‌های نسل جوان و آینده سازان میهن اسلامی در فرآیند تدوین و تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، «هشتمین کنگره پیشگامان پیشرفت» را برگزار کند.

این دوره با حضور جوانان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و راهبران انجمن‌های علمی و تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی، دانشجویان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان، جوانان اهل قلم و بیان، صاحبان دیدگاه‌های راهبردی با موضوع اصلی «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ افق و تدابیر» در روز پنجشنبه 28 آبان ماه جاری در دانشگاه تهران برگزار کند.

این ستاد اعلام کرده است با توجه به درخواست علاقه‎مندان، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به هشتمین کنگره پیشگامان پیشرفت را تا تاریخ 10 آبان ماه تمدید کرده است.

دانشجویان و جوانان علاقه‎مند می‎توانند جهت شرکت در این حرکت ملی و علمی با مراجعه به وبگاه ثبت نام کنگره به نشانی Congress.kpip.ir مشخصات خود را وارد و آثار خود را ارسال کنند.

captcha