بررسی آموزه‌های اقتصادی دفاع مقدس در رادیو اقتصاد
کد خبر: 3383186
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

بررسی آموزه‌های اقتصادی دفاع مقدس در رادیو اقتصاد

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد، امشب در برنامه «ما می‌توانیم» با موضوع آموزه‌های اقتصادی دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت به روی آنتن می‌رود.

مژگان جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به اعلام این خبر اظهار کرد: فرشاد عالی، سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی کشور در این برنامه به اهمیت آموزه‌های دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت خواهد پرداخت.

وی افزود: برنامه ما می‌توانیم، کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی فرزانه صادقیان، جمعه ساعت 20 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

جعفرقلی‌زاده همچنین از بررسی آموزش عدالت اقتصادی به کودکان خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «قلک» جمعه ۱۷ مهر ماه، با موضوع نحوه آموزش عدالت اقتصادی به کودکان، به روی آنتن می‌رود.

وی افزود: در ادامه سلسله مباحث آموزش سواد مالی به کودکان، فاطمه حسینی‌نژاد، روانشناس کودک و نیز دکتر آتشانی، کارشناس خلاقیت و کارآفرینی کودک به همراه ندا فاطمی، کارشناس تربیتی بازی کودک در این برنامه به مبحث شیوه آموزش عدالت اقتصادی به کودکان خواهند پرداخت.

مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد خاطرنشان کرد: این برنامه، کاری از گروه کسب‌و‌کار رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه، جمعه ساعت 11 صبح به مدت 45 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه «قلک» به آموزش شیوه تربیت کودکان خلاق و کارآفرین به پدر و مادرها و مربیان مهد کودک‌ها می‌پردازد.

captcha