خاکسپاری یک شهید گمنام در حوزه علمیه ملایر
کد خبر: 3382941
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

خاکسپاری یک شهید گمنام در حوزه علمیه ملایر

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از خاکسپاری یک شهید گمنام در محل حوزه علمیه این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم شب وداع با شهید گمنام در روز سه‌شنبه، پنجم آبان‌‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

منصور ابراهیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در گفت‌وگو با به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: از یک‌سال گذشته پیگیری‌های مجدانه مسئولان حوزه علمیه برادران و امام‌جمعه ملایر مبنی بر دفن یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس در حوزه علمیه امام علی‌ بن‌ابیطالب(ع) صورت گرفته است.

وی ‌اظهار کرد: سرانجام با تلاش‌های نماینده کمیته مفقودین غرب کشور، این موافقت أخذ و مقرر شد برنامه مراسم دفن این شهید گمنام در روز چهارشنبه، 6 آبان‌ماه همزمان با 14 ماه محرم در ملایر اجرا شود.

ابراهیمی به برگزاری جلسه هماهنگی استقبال از این شهید بزرگوار در فرمانداری ملایر ‌اشاره کرد و ادامه داد: مراسم شب وداع با شهید گمنام در روز سه‌شنبه، 5 آبان‌ و تشییع و خاکسپاری 6 آبان‌ماه در میدان جهاد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر یادآورشد: در حال حاضر 17 شهید گمنام در سطح شهرستان ملایر به خاک سپرده شده‌اند و در این راستا طی سال‌های اخیر دانشگاه ملی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، بام ملایر، میدان امامزاده عبدالله(ع) شهر جوکار و روستای اسلام‌آباد ملایر به پیکرهای مطهر شهدای گمنام مزین شده‌اند.

captcha