۲۰ مهرماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن
کد خبر: 3364828
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

۲۰ مهرماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این آزمون در ۲۲ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم در مرکز استان و شهرستان های تابعه برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد محبی گفت: برگزاری چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچون دوره‌های پیشین همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار می‌شود.



وی تصریح کرد: کسانی که در موسسات قرآنی آموزش دیده‌اند و یا به صورت آزاد علاقمند به شرکت در این آزمون هستند تا 20 مهر ماه سال جاری فرصت دارند تا از طریق پایگاه اینترنتی معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.qia.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به رشته‌های این آزمون اظهار کرد: مفاهیم مقدماتی، مفاهیم تکمیلی، تدبر در قرآن، مفاهیم نهج البلاغه، حفظ جزء 30، حفظ جزء اول، حفظ موضوعی قرآن، حفظ 3 جزء اول، حفظ 5 جزء اول، حفظ 10 جزء اول، حفظ 15 جزء اول، حفظ 20 جزء اول و همچنین حفظ کل قرآن کریم، عناوین چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه اعلام شده است.



محبی با بیان اینکه این آزمون در 22 آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم در مرکز استان و شهرستان های تابعه برگزار خواهد شد.

captcha