آخرین مهلت ثبت‌نام برای تجربه روز عرفه و عاشورا در کربلا/ احتمال افزایش قیمت‌
کد خبر: 3344669
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

آخرین مهلت ثبت‌نام برای تجربه روز عرفه و عاشورا در کربلا/ احتمال افزایش قیمت‌

گروه جامعه: معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با تأکید بر اینکه امروز آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام برای اعزام به عتبات عالیات در دور جدید اعزام‌ها است، گفت: استقبال زیاد بوده و نتایج روز سه‌شنبه اعلام می‌شود.

محسن نظافتی، معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این دوره اعزام به عتبات عالیات تا ساعت 16 امروز، یک‌شنبه 25 مرداد ماه، مهلت دارند در سامانه  www.atabat.haj.ir  ثبت‌نام کنند.

وی از عدم تمدید مهلت ثبت‌نام خبر داد و گفت: فردا مراسم قرعه‌کشی متقاضیان صورت گرفته و پس فردا سه‌شنبه نتایج و زمان اعزام متقاضیان در همان سامانه ثبت‌نامی اعلام می‌شود.

نظافتی با اشاره به اینکه در این دوره از اعزام‌ها که از 24 شهریور ماه آغاز و تا 30 آبان ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت، به دلیل وجود دو مناسبت مهم روز عرفه و روز تاسوعا و عاشورا استقبال مردم برای تشرف به عتبات بیشتر شده است، گفت: در این دوره 60 روزه اعزام، روزی 50 کاروان (دو هزار نفر) و در مجموع 120 هزار نفر به عتبات اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به افزایش استقبال مردم از اعزام به عتبات عالیات در این دوره از اعزام‌ها، احتمال افزایش قیمت در این دوره وجود دارد.

captcha