زمان پذیرش دانشجوی مجازی در دانشگاه قرآن و حدیث تمدید شد
کد خبر: 3338144
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
تا پایان امروز؛

زمان پذیرش دانشجوی مجازی در دانشگاه قرآن و حدیث تمدید شد

گروه دانشگاه: ثبت نام از علاقه‎مندان به تحصیل به شیوه مجازی در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث تا ۱۲ مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) مسلم خرمشاد، مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث با اعلام این خبر گفت: طبق اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 12 مرداد ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در خصوص نحوه پذیرش عنوان کرد: شرایط جذب در این دوره بدون کنکور، بدون آزمون ورودی و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی) است.

خرمشاد، شیوه تحصیل در این مرکز را کاملاٌ غیرحضوری و از طریق شبکه اینترنت اعلام کرد و در خصوص ویژگی‌های تحصیل در این مرکز اظهار کرد: برگزاری آزمون‌ها در بیش از 50 حوزه داخل و خارج کشور، ارائه دروس به صورت چندرسانه‌ای و ارائه لوح فشرده درس از جمله ویژگی‎های تحصیل در این مرکز است.

وی ادامه داد: دسترسی به محتوای درس بدون محدودیت در زمان و مکان و همچنین امکان تحصیل همزمان با سایر رشته‌های دانشگاهی از جمله مزایا می باشد و در پایان تحصیل مدرک رسمی و معتبر مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشویان اعطا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی در پایان اضافه کرد: داشتن دیپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا 31 شهریور اخذ شود و یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای تمامی متقاضیان الزامی است.

وی گفت: علاقه‎مندان جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می‎توانند به آدرس سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث  به نشانی vu.qhu.ac.ir  مراجعه و یا با شماره 55902138 تماس بگیرند.

captcha