علی هویسی تشییع و به خاک سپرده شد+ عکس
کد خبر: 3335298
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
امروز؛

علی هویسی تشییع و به خاک سپرده شد+ عکس

گروه اجتماعی: پیکر پاک علی هویسی عکاس و هنرمند خوزستانی، امروز چهارم مردادماه در اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خوزستان، امروز پیکر علی هویسی، عکاس خوزستانی که روز گذشته بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد بر دوش دوستان و همکارانش به سمت آرامگاه ابدیش در جوار آرامگاه حضرت علی ابن مهزیار اهوازی تشییع و به خاک سپرده شد.

این مراسم امروز یکشنبه چهارم مرداد 94 با حضور جامعه خبری و مسئولان و مدیران استان خوزستان برگزار شد.ساعت 9 امروز 5 مرداد مسجد صاحب‌الزمان(عج) اهواز شاهد عزاداری جوانی از خطه همیشه پرالتهاب خوزستان بود. خانواده، دوستان، همکاران و مسئولان استانی و شهری گردهم آمدند تا در داغ این جوان سرشار از استعداد اهوازی خانواده را یاری دهند.

 

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان،  اولین شخصی بود که در مسجد صاحب‌الزمان منطقه چهارشیر اهواز حضور یافت و به خانواده علی هویسی تسلیت گفت.

چهره‌های سیاسی، دانشگاهی و هنری بسیاری که بارها در قاب عکس علی هویسی قرار گرفته بودند برای عرض تسلیت به این مسجد آمده بودند.

پیکر بی‌جان علی بر زمین مسجد جای گرفت، صف‌های منظم نماز تشکیل شد، آیت‌الله محسن حیدری بر آن قامت رشید به خواب ابدی رفته نماز میت گزارد.

تابوت این جوان بر دوش‌ها قرار گرفت تا مسیر میان مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا آستان علی‌بن مهزیار اهوازی منزلگاه ابدی علی پیموده شود. همه آنانی که به نوعی علی هویسی و هنر او را می‌شناختند در آستان علی‌بن مهزیار اهوازی جمع شدند تا او را به دست ملائکه آسمانی سپرده و با او خداحافظی کنند.

مادری که به داغ نشسته است و باوری که برایش سخت است.پرچم‌های سرخ یا حسین و یا قمر بنی‌هاشم به یاد همه اردات‌های خالصانه کربلایی علی برافراشته شد.

طبل‌ها و سنج‌ها به نشانه عزا نواخته می‌شدند... گام‌ها با هدایت ناخودآگاه به سوی مزار به پیش می‌رفت... از هر که می‌پرسیدی نمی‌دانست چگونه پا برداشته و به آن محل نزدیک شده همه ما برده شدیم.

در هر سویی از حرم عده‌ای ایستاده یا نشسته عزاداری می‌کردند... دوستان او از گوشه گوشه ایران خود را به این خداحافظی آخر رساندند... ایلام، تهران، .... .

قدرت‌الله شاکری‌ن‍ژاد رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، معاونان این سازمان، همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، استادان علی در دانشکده خبر اهواز، ندا شفیعی رئیس روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز در این مراسم حضور داشتند.

captcha