ارائه ۳۰۰ اثر قرآنی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد
کد خبر: 3316866
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

ارائه ۳۰۰ اثر قرآنی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با حضور در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت، ۳۰۰ اثر از تازه‌های نشر خود با موضوع قرآن و معارف اسلامی را عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، همزمان با فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، با حضور در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت، 300 اثر از تازه‌های نشر خود با موضوع قرآن و معارف اسلامی را عرضه می‌کند.

بنابراین گزارش، حضور در غرفه مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی و معرفی تازه‌ترین فعالیت‌ها و انتشارات قرآنی از مهم‌ترین رویکردهای بنیاد پژوهش‌های اسلامی در این نمایشگاه است که در این نمایشگاه از چند محصول قرآنی اعم از جلد 28 کتاب «المعجم فی فقه لغت قرآن و سر بلاغته»، جلد 9 «نصوص فی  علوم القرآن» و جلد دو «پرتویی از هدایت قرآن» در آیینی رونمایی می‌شود.

همچنین، کتاب‌هایی با عناوین «نصوص فی علوم القرآن»، جلد پنجم «تفسیر آیه‌های متشابه»، جلد دوم «هدایت قرآن»، «بررسی زیبایی شناسی تکرار در قرآن کریم»، «مراحل سه گانه در آموزه‌های قرآنی» و... از جمله آثاری است که در این نمایشگاه عرضه و به فروش می‌رسد.

در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد، 24 متر مربع در بخش ناشران به غرفه بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اختصاص یافته است که محصولات فرهنگی خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

یادآور می‌شود، دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس از ششم الی 13 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس با حضور تشکل‌ها، مؤسسات قرآنی و کشورهای مختلف منطقه با حضور 31 کمیته و 26 بخش برگزار می‌شود.

captcha