اولویت‌بخشی به روستاها و مراکز درمانی در رویکردهای ستاد اقامه نماز
کد خبر: 3314150
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
سرگزی اظهار کرد:

اولویت‌بخشی به روستاها و مراکز درمانی در رویکردهای ستاد اقامه نماز

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به رویکردهای این ستاد، اولویت‌بخشی به روستاها، بازار، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ارتقای جایگاه مسجد در تمام برنامه‌ها را از جمله این رویکردها برشمرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، منصور سرگزی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور امروز، 24 خرداد در جمع دبیران اقامه نماز شهرستان‌های استان فارس با اشاره به فعالیت‌های این ستاد گفت: ارتباط و تعامل سازنده با دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی، افزایش کمی و کیفی فعالیت‌ها و جلب مشارکت مردم در امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز موجب شده تا ستاد اقامه نماز فارس در جمع 3 استان برتر کشور قرار گیرد.
وی با تشریح برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز در سال جاری ابراز کرد: ساماندهی فعالیت‌ها و برنامه‌های سنوات گذشته با مطالعه منویات رهبر معظم انقلاب به اجلاس‌های سراسری نماز با هدف گسترش اثربخشی در بین گروه‌های هدف، توجه به گروه‌های مختلف اجتماعی نظیر امامان جماعت مساجد، پزشکان، پرستاران، بهیاران، روستائیان، مؤذنین، بازاریان، شعرا و نویسندگان، پژوهشگران و بانوان از جمله برنامه‌های این ستاد در سال جاری است.
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: همچنین اولویت‌بخشی به روستاها، بازار، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مسجدمحوری و ارتقای جایگاه مسجد در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های سال جاری معاونت از دیگر سیاست‌ها و رویکردهای ستاد اقامه نماز است.
سرگزی بر بهره‌گیری از صدا و سیما و رسانه‌های ارتباط جمعی در برنامه‌ها و فعالیت‌های استانی و شهرستانی، ارتباط و تعامل سازنده با دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و تشکیل جلسات و کمیته‌های مشترک اجرایی و توجه وی‍ژه به ظرفیت‌های حوزه هنر و نویسندگی در حوزه‌های مرتبط با نماز تأکید کرد.

captcha