قیمت‌های جدید اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه رمضان اعلام شد
کد خبر: 3308028
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
از سوی سازمان حج وزیارت؛

قیمت‌های جدید اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه رمضان اعلام شد

گروه جامعه: مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت قیمت‌های سفرهای ۱۴ روزه و ۲۳ روزه طی ماه رمضان به عتبات عالیات را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محسن نظافتی، مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار زائران ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات در قالب بسته‌های ۱۴ و ۲۳ شبه اعزام می‌شوند، گفت: اعزام‌های امسال از ابتدای ماه رمضان صورت می‌گیرد.

وی در خصوص قیمت‌های سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان، گفت: هزینه سفر به صورت زمینی یک میلیون و ۵۹۰ تا یک میلیون و ۶۸۵ هزار تومان برای بسته‌های ۱۴ شبه و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تا دو میلیون ۴۷۰ هزار تومان برای بسته‌های ۲۳ شبه در نظر گرفته شده‌است.

نظافتی خاطر نشان کرد: برای بسته‌های ۱۴ شبه هوایی نیز رقم یک میلیون و ۹۳۴ هزار تومان تا دو میلیون و ۲۳ هزار تومان پیش بینی شده‌است و برای ۲۳ شبه هوایی نیز دو میلیون ۶۶۰ هزار تا دو میلیون ۸۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج  و زیارت گفت: امسال برای اعزام زایران قرعه‌کشی صورت نمی‌گیرد و هر متقاضی که در سامانه اعزام نام نویسی کند، این ثبت نام قطعی خواهد بود و در فرصت انتخاب شده از سوی زایران اعزام خواهند‌شد.

نظافتی درمورد بسته‌های ۱۴ شبه اعزام زائران تصریح کرد: در این طرح، زائران ۱۱ شب را در کربلا و بقیه زمان خود را در نجف و کاظمین سپری خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به بسته‌های ۲۳ شبه افزود: در این اعزام زائران ۱۱ شب را در کربلا و ۱۱ شب را در نجف و بقیه زمان خود را در کاظمین خواهند گذراند.

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج وزیارت گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته، مردم می‌توانند ظرف چند روز آینده با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت و طی مراحل قانونی نام نویسی کنند.

captcha