اعزام خادمان مساجد و بقاع متبرکه کردستان به عتبات عالیات
کد خبر: 3176727
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
روحی خبر داد:

اعزام خادمان مساجد و بقاع متبرکه کردستان به عتبات عالیات

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: از محل اجرای نیت واقف خیراندیش مرحوم حاجیه شهربانو بیجاری ۳۰ نفر از فعالان حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، مذهبی و بقاع متبرکه به عتبات عالیات اعزام شدند.

سلمان روحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: از محل اجرای نیت واقف خیراندیش مرحوم حاجیه شهربانو بیجار 30 نفر از فعالان حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، مذهبی و بقاع متبرکه به عتبات عالیات اعزام شدند.
وی افزود: این تعداد افراد اعزامی بنا به نیت واقف خیراندیش بیجاری از طلاب حوزه علمیه، هیأت امناء و خادمان بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد استان به کربلا و نجف اعزام شدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اعلام کرد: زائران اعزامی از تاریخ 94/1/29 اعزام و سفر زیارتی ایشان 7 روز در کربلا و نجف به طول می‌انجامد.
وی در پایان یادآور شد: وقف سنت حسنه‌ایست که سال‌ها می‌توان از فواید و اثرات آن بهره برد از همین رو هر ساله از محل اجرای نیت واقفان تعدادی از افرادی که تا به حال به عتبات عالیات اعزام نشده‌اند، از طرف این اداره کل اعزام می‌شوند.

captcha