محل برگزاری آزمون حوزه‌های علمیه در بوشهر اعلام شد
کد خبر: 3135467
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

محل برگزاری آزمون حوزه‌های علمیه در بوشهر اعلام شد

گروه اندیشه: معاون آموزش حوزه علمیه بوشهر محل برگزاری آزمون حوزه‌های علمیه در استان را شهرستان‌های بوشهر و کنگان عنوان کرد و افزود: مصلی جمعه شهر بوشهر و مدرسه علمیه علی بن‌ ابیطالب(ع) کنگان دو حوزه محل آزمون در استان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نعمتی، معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با بیان اینکه علم و دانش اسلامی حرکتی به سوی وحدت جهانی است، اعلام کرد: مهلت ثبت نام حوزه‌های علمیه تا بیست و پنجم فروردین ماه تمدید شده است و چنانچه علاقه‌مندان به ثبت نام در حوزه علمیه به هر دلیلی نتوانند تا این تاریخ ثبت نام کنند، می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی و کپی از این دو مدرک در یکی از دو محل برگزاری آزمون حضور بهم رسانند و در آزمون شرکت کنند.
معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر محل برگزاری آزمون حوزه‌های علمیه در استان را شهرستان‌های بوشهر و کنگان عنوان کرد، و افزود: مصلی جمعه شهر بوشهر و مدرسه علمیه علی بن‌ ابیطالب(ع) کنگان دو حوزه محل آزمون در استان هستند.
وی اضافه کرد: آزمون به صورت یک مرحله‌ای و به طور همزمان برای چهار مقطع پایه هشتم، سیکل، دیپلم و دانشگاهی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام نعمتی گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور، دفترچه راهنمای پذیرش در حوزه‌های علمیه را مطالعه کنند.
این استاد حوزه بیان کرد: دواطلبان باید با در دست داشتن کارت ورود به جلسه که از طریق سایت معاونت چاپ می‌کنند و نیز یک کارت شناسایی در جلسه حضور یابند.
وی افزود: چنانچه داوطلبی موفق به دریافت کارت آزمون خود نشد می‌تواند در روز آزمون با مراجعه به مسئولین در حوزه امتحانی نسبت به اخذ کارت آزمون خود اقدام نماید.
معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در پایان زمان اعلام نتایج آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه را 25 اردیبهشت ماه در سایت معاونت آموزش عنوان کرد.

captcha