مهلت ثبت نام طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن تا ۲۸ فروردین‌ماه تمدید شد
کد خبر: 3134260
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
در چهارمحال و بختیاری؛

مهلت ثبت نام طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن تا ۲۸ فروردین‌ماه تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن الکریم استان چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت ثبت نام دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا ۲۸ فروردین‌ماه خبر داد.

مهدی پرتوی، مسئول دارالقرآن چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این طرح ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول می‌کنند از علاقه‌مندان درخواست داریم ثبت نام خود را هر چه سریع‌تر انجام دهند تا در روزهای پایانی با مشکلی در روند ثبت نام روبه‌رو نشوند.

وی افزود: ثبت نام در این طرح از 17 اسفندماه سال 93 آغاز شده و آمار ثبت نام شدگان در روزهای پایانی رو به افزایش است.

پرتوی گفت: در حالی که ثبت نام در این طرح تا 28 فروردین‌ماه تمدید شده اما افرادی که طی روزهای گذشته ثبت نام کرده و نیازمند ویرایش اطلاعات خود از طریق سایت تلاوت هستند می‌توانند از 26 تا 28 فروردین‌ماه با مراجعه به سایت تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم اطلاعات خود را ویرایش کنند و قبل از 26 فروردین‌ماه امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

مسئول دارالقرآن الکریم چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ثبت نام در دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در دو بخش آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن (10، 20 و 30 جزء قرآن کریم) و آزمون حفظ پنج جزء قرآن کریم انجام می‌شود.

به گفته وی، آزمون حفظ 10، 20 و 30 جزء بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن برگزار می‌شود اما آزمون حفظ پنج جزء قرآن با هدف آشنایی با سوالات و آمادگی هر چه بیشتر حافظان قرآن است که به قبول‌شدگان این آزمون از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گواهینامه قبولی اعطا می‌شود.

پرتوی بیان کرد: آزمون مرحله اول دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن 18 اردیبهشت‌ماه سال آینده به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

captcha