پیاده‌روی «حرم تا حرم» در یاسوج برگزار شد/ ولایت پذیری؛ مهمترین خصیصه فاطمه زهرا(س)
کد خبر: 3034017
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

پیاده‌روی «حرم تا حرم» در یاسوج برگزار شد/ ولایت پذیری؛ مهمترین خصیصه فاطمه زهرا(س)

گروه اجتماعی: همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) پیاده روی از حرم امامزاده عبدالله(ع) یاسوج تا حرم امامزاده مختار(ع) این شهر صبح امروز، چهارم فروردین سال جاری با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان و هیآت‌های مذهبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، ستارهدایت‌خواه، نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی امروز، چهارم فروردین در جمع عزاداران فاطمی و در مسیر پیاده‌روی از حرم امامزاده عبدالله(ع) یاسوج تا حرم امامزاده مختار(ع) این شهر که با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان و هیآت‌های مذهبی برگزار شد، مهم‌ترین خصیصه آن حضرت را ولایت‌پذیری دانست و عنوان کرد: این بانوی بزرگوار لحظه‌ای و ذره‌ای نسبت به ترویج این امر مهم غفلت نکرد.
وی برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان را هدف‌دار برشمرد و افزود: مردم باید مواظب این توطئه‌های شوم معاندان باشند.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام محمد جواد ابراهیمی، سخنران اعزامی از قم نیز حضرت صدیقه کبری(س) را یک نماد توحید و یکتاپرستی ذکر کرد و گفت: 14 معصوم تمامی وجودشان سرشار از توحید الهی بود و این عزاداری‌ها بین مسلمانان مشترک است و یک گرایش عاطفی و احساسی نیست.
وی با اشاره به اینکه چهار تا پنج سالی که سخنران این طرح در یاسوج هستم سال به سال این برنامه باشکوه‌تر برگزار می‌شود، ابراز کرد: امید است زحمت کشان و عوامل اجرایی این طرح در سایه امام زمان(عج) قرار گیرند.
یادآور می‌شود، عصرامروز، چهارم فروردین سال جاری برنامه رهروان یاس نبوی با حضور بانوان سادات و غیرسادات در حرم امامزاده مختار(ع) یاسوج برگزار و بعد از آن نیز نماز مغرب و عشا به صورت جماعت اقامه خواهد شد.

captcha