نشست مدیران اتحادیه مؤسسات قرآنی و مؤسسه زیارتی ثامن‌الائمه(ع) برگزار شد
کد خبر: 2957638
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
در اصفهان؛

نشست مدیران اتحادیه مؤسسات قرآنی و مؤسسه زیارتی ثامن‌الائمه(ع) برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست مشترک مدیران عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اصفهان و مؤسسه فرهنگی خدماتی ثامن‌الائمه(ع) سپاهان 19 اسفند با هدف توسعه سفرهای زیارتی به جامعه قرآنی اصفهان برگزار شد.

محس روناسی، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی خدماتی ثامن‌الائمه(ع) سپاهان استان اصفهان در گفت‌‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از اصفهان، گفت: نشست مشترک مدیران عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اصفهان و مؤسسه فرهنگی خدماتی ثامن‌الائمه(ع) سپاهان‌، ‌19 اسفند‌ماه با هدف توسعه سفر‌های زیارتی به جامعه قرآنی اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، افزود: نشست فوق به منظور ایجاد هماهنگی میان فعالیت‌های دو مجموعه تشکیل می‌شود تا بتوانند در پیگیری امورمربوط به مؤسسات قرآنی با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.

روناسی اظهار کرد: عالمان و عارفان بزرگ دینی هر کدام به نوعی و بنا به طرز فکر و سلیقه خویش از سفر سخن گفته‌اند و همگی آن را برای تهذیب نفس و عبرت‌آموزی و تکامل فرد دانسته‌اند.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی خدماتی ثامن‌الائمه‌(ع) سپاهان استان اصفهان بیان کرد: با توجه به وجود بیش از 380 موسه قرآنی به عضویت درآمده اتحادیه موسسات قرآنی استان اصفهان و همچنین بخش قرآنی موسسه ثامن الائمه (ع) این بستر بیش از پیش فراهم است تا نسبت به اعزام کاروانهای قرآنی جهت سفر به مشهد مقدس ,کربلای معلی و همچنین سفرهای استانی جهت تبادل تجربیات قرآنی موسسات نسبت به یکدیگر بهر مند شد.

captcha