قدردانی از حضور مردم استان مرکزی در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام
کد خبر: 2939294
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

قدردانی از حضور مردم استان مرکزی در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی از حضور حماسی مردم ولایت‌مدار و شهید پرور استان در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، در متن پیام سردار عزیزالله ملکی، فرماندهی انتظامی استان مرکزی آمده است: 

بسم رب‌الشهداء و الصدیقین. السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی الیل و النهار

سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) سلام به روان پاک و امام راحل امام شهدا. سلام بر شهیدان انقلاب و شهیدان هشت سال دفاع مقدس و سلام بر شما عاشقان و رهروان شهیدان جان برکف وگمنام پرنام، بهترین تشکرها و سپاس‌ها را که از اعماق قلب و دل و جانمان بر می خیزد پذیرا باشید.

عرض تسلیت دارم محضر همه مسلمانان جهان به‌ویژه مردم ایران اسلامی و در راس ان مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اظهار امیدواری می‌کنم که ما رادر صف خدمتگزاران حضرتش قرار هد.

بر خود واجب می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور حماسی پرشور و کم نظیر و بی سابقه همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثار گران, آزادگان سرافراز، تمامی مسئولان استانی، اصحاب رسانه و هم چنین کارکنان نیروهای مسلح، به‌ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی که در مراسم استقبال و تشیع از پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب گردید تقدیر و تشکر نمایم و نیز بر خود واجب می‌دانم از  تمامی دست‌اندرکاران فراهم‌سازی برپایی مراسم و فضاسازی محل دفن شهدا، کمال تشکر و قدردانی را بنمایم.

بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام بگیرد یاد مبارک و آرام بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکند. صفا و معنویت می‌آفریند.

به یقین، یک شهید گمنام که با گذشت قریب 32 سال از زمان شهادتش پیکر مطهر این عزیز، به خاک سپرده شده توفیق عظیم الهی برای مردم شهید پرور شهر اراک است و قطعاً دفن شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی وظیفه کارکنان این فرماندهی را در برابر شهیدان سنگین‌تر کرده است.

اما انشالله من امیدوارم که این خطه از سرزمین اسلامی که همیشه بوی شهادت و ایثار می‌دهد، این شهید گرانقدر غریب نخواهند ماند.

captcha